Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

LSO/ En ny gräns är nådd.

Av Paula - 14 maj 2008 10:42

Så är det. :-) Har kommit hem från bvc med Sagis, hon vägde 8040 gram. *stolt* Börjar ju bli stora tjejen.  

Hon är ju världens sötaste. *ler*

Men tänk, 8 kilo!!! Det är ju rätt mycket att bära omkring på. För det är ju inte så att hon har ett handtag att hålla i... Det är ju liksom 8 kilo svårgreppad mjuk bebis som ibland är bångstyrig. *flina* Man borde tycka att jag ska ha mer muskler på mina slappa armar... ;-)

Hon blev trött av att vara på bvc. Det är ju jobbigt att bli avklädd, mätt och vägd. Stackaren. Tänk om man hade rymts att krypa ner där bredvid. *mys*

Snutte-paddan har det bra som får ligga och sova med henne. (den orangea sköldpaddan i bilden, hon somnar alltid med den).


Nä, nu ska jag gå och fixa nå lunch. Magen kurrar. Passa på att äta nu när storbebisen ligger och sover. Sen lär ju hon vilja ha lunch med.

Kram på er.

 
 
Lasse

Lasse

14 maj 2008 11:02

Alltså...lika skallig som sist? Får man inget hår på skallen i Norrbotten längre? *lol*

Kramar...

http://umeblogg.wordpress.com

 
Ingen bild

A

14 maj 2008 11:06

En riktig sumokorv =), ser du har satt på henne finbyxorna... var dom för stora eller lagoma?? Tror jag skickade med dom rosa oxå...

 
Paula

Paula

14 maj 2008 12:06

Lasse, du vet, hon har inte tid att odla hår, hon är upptagen med att lösa hiskeligt svåra problem... som hur man bäst får in stortån i munnen och så...*ler* Kram.

A, dom är precis lagom. Alltså för små om en vecka. ;-)

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

A

14 maj 2008 13:33

Upp med bildbevis på dom 2 nya tillskotten nu... pappa vill se hur dom ser ut, fick ju bara se dom skimmra igenom lite sist... =))))

 
Ingen bild

Smulan

14 maj 2008 13:43

Vilka härliga ögon lill tjejen har *L*

 
Paula

Paula

14 maj 2008 14:16

A, inte tänker jag väl stoppa in kameran i det gapet, den är ju inte vattentät... *asg*

Smulan, tack, hon har sin pappas ögon. :-)

http://lso.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards