Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Paula - 21 oktober 2008 23:40

Ha ha, tack Mr M för denna. *asg*

Av Paula - 21 oktober 2008 19:30

Oh fyyy. Nu har jag tracklat igenom sisådär 170 sidor med nervsystemet... Gaaah.

Dags för en paus kanske?? Jag knölade ihop det viktigaste till 6 sidor, bra jobbat. Hoppas jag inte hoppat över nåt livsviktigt som kommer att komma på tentan. Då är det bara blodcirkulationen, endokrina systemet och matspjälkningssystemet kvar då... *misär*

Urrkki burrkki så jobbigt.

Nåja, ett system i taget. Imorgon blir det... *funderar* Mag-tarm-systemet. Jepp.


Fick bytt patron i skrivaren också. Nää, nu ska jag glo dumburk, måste pausa nu alltså.

PoK.

Av Paula - 21 oktober 2008 12:16

Har fått en drös med brev idag.

Har 2 frekventa brevvänner som heter: Landstinget och förskingringskassan.

Idag ville landstinget informera mig om att min röntgen av handen visade inga tecken på ledsjukdomar. *wohooo* Sen att fingret är supersvullet och gör ont är ju skitsamma, kanske är ett seriöst fall av SS (simultansjuka).

Vad vet jag.


Sen då min stora brevvän förskingringskassan, dom skickade hela 3 brev till mig idag... Alla 3 handlade om underhåll. I ena brevet var avdraget för ena barnet, i andra brevet avdrag för andra barnet, och i tredje var räkningen för underhållet... Oh hej o hå vad dom är miljövänliga på förskingringskassan. Inte konstigt att dom har ett halvårs handläggningstider när dom ska skicka en miljarrrd brev i ett och samma ärende. Grattis. *applåderar*


Näpp, nu blir det en till kaffekopp, sen blir det spackel och till FR.

PoK.




Av Paula - 21 oktober 2008 10:04

Heeeeelloo!!

Kände mig jäkla trött när jag vaknade, men nu känner jag mig pigg som en lärka. Har tvingat i mig superäcklig vitamindryck. *hyörrk*

Smakade som alla drinkar under gymnasiet... Blää. Nåja, gick att tvinga i sig med 2 kaviarmackor.


Blev inget bada igår, så nu sitter jag och stinker. Hi Hi. Men jag ska häva mig i duschen snart. Tur ingen är här och luktar på mig.


Idag blir det plugga vidare och ett möte på familjerätten. Kanske blir en prommis också. Centrala Nervsystemet, Jopp.

Har lärt mig massa nya latin igen. Latin är kul. Alltså alla medicinska orden. Jag vet att jag är knäpp. :-)

Medulla oblongata, är ett kul ord. Förlängda märgen på svenska. Jepp.


PoK.  

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards