Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Paula - 29 oktober 2008 22:29

Har vart på långtur med forrrden idag.


Luleå-Råneå-Morjärv-Kalix-Sangis-Luleå.

Men nu är jag hemma.


Åkte med kidsen till deras pappa, sen till "byn" en sväng, handlade lite på butiken, sen vidare till kalix, handlade där med, hittade julklappar till alla barnen. Sen premiärbesökte jag Sangis av alla ställen, fick lite mat och kaffe, och en hel del hundhår på köpet. :-)

Trevligt och intressant.


Var tvungen stanna i Töre och tanka på hemvägen.


Japp, nu ett bad sen sängen. Imorgon är det tenta.

PoK.



Av Paula - 29 oktober 2008 09:04

Sitter och väntar på att latmaskarna ska kliva upp. Funderar på att gå och skaka i deras säng och vråla: UPPSTIGNING!!! *fniss*

Nä, man måste låta trötta barn sova. :-)


Låg och läste lite Imanuel Kant och pliktetik innan jag somnade igår, hur torrt låter inte det?? He he, inte är jag normal.

Känner mig pigg som en lärka idag, och hungrig som en björn. 


Idag blir det nog roadtrip efter kusten. Rasta forden lite.


Näpp, nu ska jag börja koka gröt och latungarna. Dom ska ju till deras pappa idag, så jag blir helt ensam sen. :-(

Tenta imorgon, just det, ska nog plugga lite idag också.


PoK.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards