Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Paula - 30 oktober 2008 21:55

Sitter ännu och fryser som en liten maraccas... *suck* Jättesnygg är jag dock i mina  långfillingar, huvtröja och tjocksockar. Ha ha.

Eller eventuellt inte.


Luktar smaskens här, shoppade såna doftljus från morjärv. Billiga var dom, och mumma luktar dom. Nån honungstjofräsdoft som kommer från dom. Tror jag.


Så jag har haft en myskväll för mig själv, med bad, levande ljus och bra tv-program. Om jag bara kunde sluta frysa. Lite irri.

och imorgon är det väl halloween. Ska klä ut mig till liten miserabel finne, alltså inte alls. *fniss*

Låg nivå på humorn, sorry.

Ska bädda ner mig under täcket i soffan.


Gonatt.

PoK.

Av Paula - 30 oktober 2008 19:29

Har precis vart ute på en långprommis i kylan. Det hade vart himla trevligt om det inte hade vart för telefonhelvetet... *less*


Jaja. Så kan det gå.


Annars har jag vart duktig, städat hela lägenheten. Och diskat. Fick till och med i mig lite mat, hade ju helt glömt bort att äta idag.

Månntro vad man ska hitta på i helgen...

Kanske åka på elefantsafari eller nåt. *ironi*


Nä, om man skulle humpa sin frusna kropp i badet eller så.

PoK.

Av Paula - 30 oktober 2008 12:10

Tror det gick himla bra faktiskt. *nöjd*

Även om jag hade massa annat som spökade i tankarna till och från, men det gick bra ändå.

Var 6 frågor, ganska stora, skrev ca 10 sidor sammanlagt för alla frågor. Men det tog bara 2 timmar.

Var först i klassen att lämna lokalen, men känns som att jag vart noga iaf.


NU ni, har jag INGET att plugga på. Ändå till på måndag!! *wihiii*

Ska strax åka iväg på ett jobbpass. Sen ett kort jobbpass imorgon också, sen är jag HELT ledig.

Lycka.


Saknar lillsötungen. Kommer hinna ha sån abstinens innan jag får gosa med henne igen. Lika bra att nya kurser startar på måndag då så att man får fullt upp och tiden går fort. Kanske måste kolla upp vad nya böckerna kostar... *suck*


Näpp, nu ge sig iväg.

PoK.




Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards