Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Paula - 22 augusti 2008 21:23

Känsliga läsare får skylla sig själv... *ler*


Dom 2 blygdläpparna pratade med varandra.

Den ena klagade: Faaaaaan, jag är så less...  korv och sås, korv och sås, heeela dagarna...

Den andra tröstade: Men lugn, imorgon är det ju fredag... Då brukar det ju bli tunga!!

He he he, ja, låg nivå på humorn som vanligt.... *asg*


PoK.

Kul
Av Paula - 22 augusti 2008 17:17

Var bara tvungen... Detta är nostalgi!! *ler fånigt*

Tror jag utan tvekan lyssnat några miljoner gånger på denna låt. Bror påminde ju om denna via radion idag. He he.


Lyssna och njut!!

PoK.

Av Paula - 22 augusti 2008 11:36

 *studsar* Jag har fått en sån pilatesboll. Grå historia, ganska stor. Har bytt ut min datastol mot den, så jag har suttit på den ett antal timmar nu i några dagar.

Summa: Träningsvärk i vader och stjärt.

Alltså måste den ju vara effektiv. *ler*

Med andra ord så kommer jag få en himla läcker stjärt!! *asg*


Och så är det rätt kul, mitt i allt kan man ju studsa som en dåre... Detta är ännu roligare om man kör msn och webcamera, så ser dom en paula som studsar upp och ner, upp och ner... Ha ha. *lättroad*


Ja ja, annars håller jag på och fixar här hemma. Har städat i min tvättstuga, (ja, jag har en egen), och nu tvättar jag sängkläder och ska byta rent i min säng. Mys mys. Har rengjort micron också. Så nu ser man att det är en micro. Moahaha.

Kaffe dricker jag också, därför jag är så hyperpigg. Hi hi hi.

En nackdel med studsbollen dock. Det är jäkla svårt att pricka bokstäverna när man studsar upp och ner. *boing boing*


PoK.  

Av Paula - 22 augusti 2008 08:56

Idag var inte som alla andra dagar... P3:s morgonpass ringde mitt i blöjbytet och helt plötsligt var man med på radio. *asg*

Tack bror för att hela sverige fick höra mig fnissa som en fjooortis. *skrattar* Men tack för den fina hälsningen! Det var lite rörande nu när jag hört på reprisen.


Och direkt så rasade in en massa sms i min mobil om att folk hörde mig på radion. *host host*

M från Laholm ringde. Visste inte ens att han bodde där, eller nåt. Har inte surrat med han på några år, det var skitkul! Men lite förvånad blev man. :-)

Han för övrigt har precis gått ut från universitetet, så grattis till han.


Nu blir det frukost.

PoK.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards