Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

LSO/ Tjohej.

Av Paula - 1 januari 2009 22:04

Jo jo.


Min dag:

  • Hade lust sälja kidsen ett tag, men det gick över.
  • En granne plingade på och ville köpa en rulle dasspapper, men jag gav en åt han snäll som jag är.
  • Har kollat Ivanhoe för första gången i livet, ganska ok.
  • Har suttit och läst Daniel Sterns utvecklingspsykologi, ganska intressant.
  • Hittade en dammråttefamilj under min sån här "håll-ordning-på-papper-pryl-på-databordet". Utrotade den.
  • Har knölat in julgranen i pyttelillakartongen och blev förvånad i år igen att det gick så smärtfritt.
  • Har börjat få tentapanik igen... *iiiiihhh*

Annars så har sagis blivit lite sämre, A ringde och berättade att dom vart till dr redan, hon är slemmig i lungorna. Fick en massa meducin, så nu hoppas vi på bättring. Stackars sötmaja.


Angående dom andra kidsen, vi gick ut och åkte stjärtlapp. Den ena var skitsur och gick och surade, den andra var skitarg när vi sen skulle hem. Så den ena gick sur som en citron och tittade i marken, och den andra grät så hela norrbotten hörde. Då kan jag säga att jag var lite trött på otacksamheten. Men men, dom fick tänka lite och sen gick det över.


Men nu sover dom, och nu är dom så snälla så. *ler*


 
 
Yvonne

Yvonne

2 januari 2009 09:22

Fniss. Ja, man älskar dom som mest när dom sover! DÅ förlåter man dom ALLT! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards