Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

LSO/ Just det bloggawarden.

Av Paula - 6 januari 2009 10:25

Detta är väl lite som bloggarnas kedjebrev, jag är inte så förtjust i kedjebrev men när man får en sån utmärkelse då blir man ju lite glad.

Tack Anneli.


Jag tar friheten till mig och ändrar lite i texten. *flin*  


"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!"

Dessa bloggar får lite extra uppmuntran och uppmärksamhet av mig:  

(sen är det helt frivilligt för dom att göra vad dom behagar med den uppmärksamheten.)


  • Synne hennes blogg är en underbar blandning av ärlighet, humor, allvar och fina bilder. Ibland skriver hon så att jag misstänker att tangentbordet hennes glöder, och sen mitt i allt kommer en fin dikt, eller en söt bild på en bedårande bebis eller sötvovvarna.
  • Nina för att det är så kul att läsa om hennes bravader och hennes "bihang", *ler*   
  • Spook för att jag älskar min bror och stöttar honom vilket beslut han än tar, dock är det dåligt med blogguppdateringar på sistone, är det ett tecken på att han har ett liv?? *höhö*
  • Mallan uppdaterar inte heller så ofta, hon är en bloggperiodare misstänker jag. Eller så har hon stundtals ett liv också. *retas* Men jag bara älskar det faktum att ha henne som vän och veta att hon vet i stort sett allt om mig då vi typ hängt sen vi var apsmå.
  • Bek för att han kan skriva sjukt roliga inlägg!!
  • Bosse stackars mannen som höll på att avlida nyss i förkylning. *ler* Hoppas du överlevde. Som sagt, ut med dig och plocka tranbär!!
  • Elvira en bloggare som har enormt bra humor, dock lite skum smak när det gäller karlars utseende. *retas* Ha ha, nä, hon skriver himla ärligt och bra, och jag hoppas verkligen nikotindemonen släpper dig snart.
  • Här hade jag velat länka Kusin E, för jag gillar att följa henne trots avståndet. Men vet dock inte hur sugen hon är på att offentliggöra sin blogg. Men hursomhelst, keep going strong.

Såpp, det får räcka för nu. Visst gillar jag fler bloggar än dessa, men jag måste återgå till livet. *host*



 
 
Ingen bild

synne

6 januari 2009 13:31

Tack vännen det värmer.Kramiz s

 
Annelie

Annelie

6 januari 2009 16:31

Jag är inte heller så förtjust i kedjebrev...(skratt). Hoppas du har haft en härlig dag..! Kram//Annelie

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elvira

6 januari 2009 21:48

Men SHIIIIT va ja blev äkta glad ut i lilltån!!
Tack snälla gulliga du!!!
Kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards