Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

LSO/ Alla rätt alltså!!

Av Paula - 6 januari 2009 13:26

Var tvungen att gå tillbaka till ett av mina favvoinlägg och kika.

Ett inlägg där jag listar alla egenskaper min karl ska ha. För att just få bli min då. *flin* Läste lite och tänkte tillbaka ännu mer och insåg att mitt gammel-x prickade in hela en punkt, och det var då att han är djurvän... *ler elakt*


Nåja, klistrar in inlägget för er som inte memorerat min blogg, (lär er memorera för f-n!! *fniss*):


av Paula den 27 januari 2008 kl 21:06

Har suttit och gjort en lista, precis som när man var sisådär 14 bast, och listade hur killar skulle vara...*barnslig värre idag* Nuförtiden har man lite andra krav än då... Då skulle han inte vara töntig, och han var absolut tvungen att ha en cool moppe! *asg*


Hur ser kraven ut idag då?


Min drömkarl ska:

  • Ha eget/egna barn. För jag vill inte ha fler egna...
  • Vara vuxen. Menar att navelsträngen till Mamma och Pappa är klippt, och karln klarar sig själv.
  • Kunna kommunicera. Med ord.
  • Vara väluppfostrad, visa uppskattning, säga tack och prosit och sånt.
  • Ha humor. Få saker är så sexiga som en karl som kan få dig att skratta.
  • Ha självdistans. Att kunna se saker från flera perspektiv.
  • Kunna sköta sin ekonomi. Behöver alltså inte vara rik, men inte heller ligga efter med räkningarna.
  • Vara självsäker. Det om något är sexigt i en man.
  • Älska mig. Det är ju det viktigaste, att han älskar mig och att han är kapabel till ömsesidig respekt.
  • Vara djurvän.
  • Ha sunda värderingar, alltså inte ett krogvrak, men ej heller en torrboll.
  • BONUS, vara bra i sängen.
  • BONUS, ha en fin kropp, fin i mina ögon... (Stor, stark.)
  • Han måste dessutom passera Brors kvalitetskontroll... *asg*

Fan, jag kommer inte på nå mer. *funderar* Jaaa, vad ska man säga... Tror ni en sån man finns?

Jag är inte din drömkvinna heller...




Ja ni ser! Jag är kräsen!!

Och tänk att det fanns en som prickar alla rätt, nästan iaf. Han kan inte riktigt det där med att säga prosit, han börjar asgarva istället, varför fattar jag inte. (Ok då, jag nyser som en liten tönt, låter apskumt). *hehe*


Vad ville jag med detta inlägg då?? Inte vet jag, kanske säga att det lönar sig att vara kräsen... *ler*

Jackpot.

 
 
Ingen bild

...

6 januari 2009 19:21

Dra åt h-ete!

 
Paula

Paula

6 januari 2009 19:54

Hmmm, jomenvisst. Men då kan man undra av vilken anledning? Vill gärna veta varför jag ska dra dit?

Om du då inte råkar vara gammel-x, men svårt att tro då det inte finns en enda nakenbild på min blogg... Jamenar, då finns ingen anledning för han att hänga här...

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mr.M

6 januari 2009 20:27

Prosit,,haha...

Förresten det saknas faktiskt nakenbilder här, varför finns inte det?

 
Paula

Paula

6 januari 2009 20:57

Men Mr M, kamma dig!! *ler*

Det finns andra sajter som tillhandahåller sånt... Har jag hört... ;)

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nina

7 januari 2009 09:57

Ja, man kan inte annat än skratta å skaka på huvet...

 
Leen

Leen

7 januari 2009 17:35

Men! Vilken otrevlig första kommentar!

F ö så kan det inte finnas en enda karl som prickar in ALLA punkter. Näää... :)

http://blogg.aftonbladet.se/18317

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards