Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

LSO/ Jag har sårat någon.

Av Paula - 6 januari 2009 20:57

Det är ungefär det värsta man kan göra, att såra någon. Men ibland är det oundvikligt.

Jag gör det inte med mening.


Och du ska veta att länge, alldeles för länge hoppades jag, innan jag gav upp. Jag har absolut inte varit snäll, jag har gjort en massa dumheter. Men jag är ännu av den åsikten att man är 2 om att gå skilda vägar. Felet ligger inte bara hos den ena. Så enkelt är det inte.


Och jag vet att du är ledsen och sårad, jag borde ju veta, har ju gått igenom det själv. Men samtidigt, detta är min blogg, här måste jag få skriva att jag är glad, att jag längtar... Det är min blogg. Du behöver inte läsa. Jag tycker inte heller att du ska läsa.


Det har gått länge sen vi gick skilda vägar, eller om vi nu ska säga rätt, när jag stack. Och jag har vetat länge att det är historia. Trodde du också visste det.

Du kunde väl ändå inte tro att jag skulle sitta resten av livet och vänta på att du skulle bestämma dig??


Jag måste ändå erkänna att jag hoppades på dig ändå till i våras, men då försvann det sista hoppet.


Förlåt om jag sårar dig, men det är oundvikligt. Man kan inte rå över sina egna känslor.

Och jag gillar Mr M, och det är min rättighet att kunna få skriva det på bloggen.

 
 
Malin

Malin

6 januari 2009 22:11

Det här inlägget visar vem som är den vuxna i den här "relationen". *kram*

http://onormalins.blogg.se

 
Paula

Paula

7 januari 2009 13:50

Mmm, absolut, men samtidigt förstår jag att han är ledsen och sårad. Har ju vart i en liknande sits själv. :-(

http://lso.bloggagratis.se

 
Leen

Leen

7 januari 2009 17:32

Nej det är inte kul att såra människor men ibland blir det så, tyvärr...

http://blogg.aftonbladet.se/18317

 
Malin

Malin

7 januari 2009 17:42

Självklart! Alla har vi varit där. Fast jag tycker att det är mysigt att du är in love. :)

http://www.onormalins.blogg.se

 
Paula

Paula

7 januari 2009 17:53

Leen, javisst, ibland oundvikligt.

Malin, absolut, din tur sen. ;)

http://lso.bloggagratis.se

 
synne

synne

7 januari 2009 18:03

Precis dom orden säger jag till min dotter med. Du behöver inte läsa min blogg om det stör dig så det jag skriver.Man måste få skriva av sig om det man känner,glad,ledsen,förbanad,kär osv.Kan tänka att ditt ex är lika förbannad som min dotter är på mig.Men om dom kunde fatta att det är vår blogg,vi ber dom inte läsa den eller hur.Kram på dig.S

http://synne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards