Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

LSO/ www.skogen.se

Av Paula - 14 januari 2009 18:28

Ja jisses, vad har jag gett mig in på??

Sitter just nu in the f-ing bush och försöker blogga lite... Je jee.

Går väl sisådär. Får skylla på skogen om det inte kommer nå inlägg.


Ha ha, nå, det kan det ju vara värt. ;)


Annars, har gjort tenta idag, gick eventuellt bra, och eventuellt apkasst. Sämsta scenariot är ju att man missat godkänt med typ 1 poäng. Det hade ju vart misär.

Iofs var ju tentan inte så farligt stor, tog bara 1,5 timme, så det är ju inte livsfarligt om det blir omtenta.


Är barnfri nu, lämnade Sagis i gve igår. Gick bra faktiskt. *pustar ut*

Och som ni listat ut så har Mr M kommit hem, därför jag är så aktiv på bloggen. Hi hi. *fniss*


Just det, glömde skriva att FYYY FABIAN vad jag är trött. *ironi till bror*

*ler* He he.


Kommer bättre inlägg sen när jag har ett privatliv... *host*


Annars, det har gått en älg på stan, bergnäset. Så ni vet.

 
 
Ingen bild

Egirl

14 januari 2009 18:41

You dirty little girl ;-)
Happ då ska man inte besöka bergnäset nu då... Jag har nämligen älgskräck! *ryys*

 
Paula

Paula

14 januari 2009 18:49

Ha ha, jo jo, ska du säga då... *flin*

Det där med älgen var bara båg, var nån som tjatade på att jag skulle skriva om en älg. :) Nää, inte Mr M, så omogen är han inte alltid...

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eija

14 januari 2009 18:57

Haha.. låter livat därborta i skogen *asg*

 
Ingen bild

synne

14 januari 2009 19:03

Du Paula !!Gör inget som jag inte skulle gjort nu när Mr M äntligen har kommit hem!!!PÖÖÖÖs på dig.S

 
Ingen bild

Egirl

14 januari 2009 19:10

Ska jag säga...? Va? Nää!! *flin tebax*
Och inte luras om älgar.... fyyy. Dom är ena våldsamma djur, läskiga!!!

 
Paula

Paula

14 januari 2009 19:26

Synne, näädå, ingen fara. ;P

Egirl, jo jo, älgar ska man passa sig för. *flin*

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elvira

14 januari 2009 21:46

Nae..jag fattar ju inget! Vadå, varför i hela friden är du på älssafari i skogen?
Bahh..ska läsa en gång till, mig vara ytterst trögtänkt idag..huhh
Säger som Synne, gör inget jag skulle gjort heller!
Ha det bäst, å akta dig för the moose!
Krmis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards