Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 4 juli 2009

LSO/ Skriver av mig en smula.

Av Paula - 4 juli 2009 23:30

Har vart och jobbat kväll nu. Fick konstigt nog sova jättelänge idag. Annars brukar jag vara morgonpigg och vaken tidigt men inte idag. Så jag hann knappt kamma till mig så var det dags för jobb.

Jobbet gick bra.


Efter det blev jag bortbjuden på kaffe och lite sällskap, så det var ganska nice. Just nu undviker jag mitt eget hem känns det som. Känns så tomt här. Ska bli mys att få hem Saga på måndagkväll. Längtar efter lillsöto.

Efter kaffet så drog jag iväg och chaffade bror och hans gäng till krogen. Alltid lika roligt. Helst Mr Melin som alltid sjunger så vackert. Och alltid blir det NEJ ändå, stackarn... He he.


Så nu har jag precis landat hemma.

Känns som att jag har ett enormt behov av närhet nu. Skulle så gärna krypa upp i soffan och känna en varm arm runt mig. Trygg. Säker.

Nåja, den som väntar på nåt gott... :)


Känner mig ganska vingklippt för tillfället. Vet det sjutton om jag nånsin kan lita på någons beteende eller ord igen... Inte än på ett tag iaf.

Har en massa funderingar som jag går och spånar på. En massa vettiga funderingar. Tror jag. :)

Återstår att se.


NU ska jag bädda ner mig under täcket och läsa min andra bok för denna sommar.  

 
 
missj

missj

5 juli 2009 01:46

Kan inte ens föreställa mig helvetet du går igenom men sänder lite styrkekramar. Det gör ingen eller föga skillnad, det förstår jag...

*kram*

http://miss76.blogspot.com

 
synne

synne

5 juli 2009 08:02

Tänker på dig.Kram

http://synnovesolbacken.blogspot.com

 
Dante

Dante

5 juli 2009 08:54

Du behövde säkert den sömnen då! Skönt att du hade möjlighet till en ordentligt sovmorgon. Lite extra sömn ibland kan göra susen :)

http://dante.bloggagratis.se

 
Paula

Paula

5 juli 2009 10:00

Missj, tack, och nej detta skulle jag inte ens önska att min värsta fiende skulle få uppleva... *kram*

Synne, tack.

Dante, ja men visst, idag är jag morgonpigg igen, som vanligt. :)

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

5 juli 2009 11:52

Förlåt om jag lägger mig i men har man inte alltid rätt till att ha barnen 50/50 eller har det hänt nåt speciellt eftesom dom har gett han vårdnaden??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards