Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 16 juli 2009

LSO/ Stress...

Av Paula - 16 juli 2009 16:20

Ja jisses, imorse gick det inte som det skulle.

Hade ju ställt klockan på 6, för att äta frukost, sen vila nån timme innen springandet... Jag försov mig.

Vaknade 8, tryckte i mig frulle, och somnade om. :)

Vaknade igen 09.45 och fick i stort sett hota mig själv med stryk för att få upp mig ur sängen och fara ut och springa.

Hotet lyckades och jag tog mig iväg.

Det gick ändå hyfsat bra även om jag var som en trött komapatient.... (finns väl kanske inga pigga såna??)  


Men tack vare den där försovningen har jag fått stressa som en gnu idag. Nu är första gången jag sitter... Är hemma på middag från jobbet. *pust*


Nåja, kostar att ligga på topp.

Nu får jag även i mig dagens första kaffekopp. Jiiises vad den behövs alltså.


Tjiing tjong.

 
 
Dante

Dante

16 juli 2009 19:28

hahaha... Jag skrattade mig genom inlägget men du ska ha beröm för bra självdiciplin!

Jag tvingade mig själv och hunden ut ikväll på en promenad. Insåg att det var jävligt varmt och dubbelt så jobbigt som vanligt. Då tog jag patent på "sanningen" att man bränner dubbelt så mycket kalorier när det är varmt, alltså behövde jag bara gå en mindre motionsslinga :)

http://dante.bloggagratis.se

 
Paula

Paula

16 juli 2009 22:39

Dante, men tack. :) Klart det är så, värmen BRÄNNER kalorier.

http://lso.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards