Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

LSO/ Bakis, kåt och ond...

Av Paula - 18 juli 2009 09:35

Ja, livet är inte lätt, som rubriken förtäljer...

En förklaring:

Bakis-- Inte så oväntat med tanke på gårdagens alkoholmängd...

Kåt-- Kommer automatiskt tillsammans med bakisheten...

Ond-- Den här stan är för liten, och det suger röv.


Sen att jag har legat på min soffa inatt, och sovit tillsammans med diverse chipsflarn och ostkrokar insmetat kring kroppen gör ju inte saken bättre. Man känner sig en smula ofräsch... Har dessutom blivit hjärntvättat på köpet då tv:n visat tv-shop hela natten.

"Ooo, köper du denna abs-mojäng så ser du ut som en fotomodell efter 3 sekunder, annars får du pengarna tillbaka. Beställer du NU så får du en toaborste på köpet!!" Typ.


Fan, nästa gång kanske man ska testa gå ut i boden eller piteå, då kanske man slipper alla spöken från förr. (kan ju inte vara så bakis om jag redan tänker på nästa utgång...)


Före festen...



Efter festen...


För min egen del så var det roligare innan utgång. :)

Tack för en trevlig fest iaf. Puss på er!!


 
 
Ingen bild

Leen

18 juli 2009 16:39

Haha, ja det ser ut som att det har druckits en hel del. Men bakis och kåt... näää... det är jag aldrig. Usch... :) Vad jag skrattar åt tv-shopreklamen hela natten. Kommer att tänka på när jag och kollega J sov ihop i Storforsen efter en personalfest. Vi hade på rixFM hela natten och jättehögt!! Jag vaknade flera gånger men orkade inte gå upp och slå av :) Vad de i rummet bredvid ska ha varit glada *not*

Du ska ju festa med mig också i sommar, hehe.

 
Paula

Paula

18 juli 2009 17:43

Lena, ja, vi hinner nog parta du och jag också, kanske under augusti månad?

http://lso.bloggagratis.se

 
Emma

Emma

18 juli 2009 22:06

Å det ser ut som om ni haft skojj =)
Jooo... Luleå är föör litet. Du får haka på till Pite dansar å ler. Dit skall jag å röjja =) Hoppas du fått städork... det känns som bättre då ;) Å annars... man kan faktiskt leva med lite kaos ibland, det skadar ingen ;)

http://everlife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards