Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 14 november 2009

LSO/ Ska det vara såhär??

Av Paula - 14 november 2009 16:56

Har en sån där Piss-dag...

Känner mig så satans jävla less, och så fruktansvärt ensam.


Ska det vara såhär? Ska barnen vara mitt enda sällskap på helgerna? Så är det ju typ 99% av alla helger. Det SUGER!

Inte så att jag inte vill vara med mina barn, och nu är ju bara saga hemma. Men jag saknar någon vuxen att vara med... Tur att man inte kan se in i framtiden, för skulle jag se att jag är singel om 10 år (vilket jag tror) då skulle jag kasta in handduken på en gång.


Sen har min idiotsatansjävlahelvetesgranne mer fel i huvet än vanligt. Han har hållit på med att borra i betongväggen mellan hans vardagsrum och mitt vardagsrum i ett par timmar nu. Ok att man vill hänga upp något, men GÖR DET FORT, håll inte på i flera satans jävla timmar. Det stör inte mig så hårt, men stackars Saga får panik varje gång, och kommer gråtandes och springandes helt otröstlig. Jävla Cp. Nu sist så bankade jag tillbaka med min hammare från andra sidan och skrek åt leprat att ge upp borrandet, för tydligan har han nån 10kr borr från rusta som han leker med. Idiot.


Nåja, skitsamma, livet blir säkert bättre om 100 år när jag inte finns. Kräk.


**UPPDATERING**

Grannen VÅGADE inte röra sin borr efter mitt frenetiska hamrande och skrikande genom väggen. Respekt. Jag kan vara ond genom betong, fan inte illa.

 
 
Ingen bild

mariaduvet

15 november 2009 20:42

Så kan det kännas...
Vet inte om jag är flåshurtig nu, men så här i backspegeln så tycker jag ändå att den energi man lagt ner på barnen har man fått igen med råge. Det liksom på nåt sätt LÖNAR sig att engagera sig i barnen under en period, och sen kommer han som är en bra karl som man kan älska. Men jag håller med om att det är ensamt, det är det. Och otroligt jobbigt. Fysiskt och psykiskt tungt. Men det är dock övergående.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards