Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Paula - 9 februari 2009 20:01

www.utbränd.nu??


Nja, kanske lite.


Hujja.


Gammal bild, men det är ungefär sådär smart jag känner mig nu...


Ruggigt mör efter den tidiga morgonen, och nu har jag suttit och tagit anteckningar från en bok till omtentan, för snart ska boken lämnas tillbaka. Och så har jag skrivit anteckningar från dagen som gått så jag har stuff till rapporten sen... Urk. Just nu känner jag för att ha ett vanligt monotomt-behöver-ingen-hjärna-jobb.

Tänk vad skönt om man fick vara ledig. Helt ledig. Ingen tenta att läsa till, inga uppgifter att skriva på... Vilken lycka.

Som sagt, hoppas sommaren snart är här...


En kladdkaka skulle sitta fint. Ska jag orka göra en??

Näe.


Av Paula - 9 februari 2009 15:58

Ja jisses. Ville dö lite imorse när väckarhelvetet började leva om 05.30 *snark*


Men nu är första passet avklarat.

Dagen gick fort, och sånt gillar jag. Gillar inte dötid.


Återkommer eventuellt sen när jag fått i mig mat och känner mig piggare.


Måste skriva lite anteckningar från idag. Till rapporthelvetena. Typ.


Och ja, jag är fortfarande JÄVLA LESS på SNÖN och KYLAN!! Urk.


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards