Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Paula - 20 februari 2009 21:15

Japp, nu har man glott på Let´s dance med kidsen. Himla mysigt. :-)

Vi var alla 3 under filten i soffan. Saga gav upp redan halv åtta, så hon ville inte vara med oss.


Men nu är barna i säng, och jag ska följa deras exempel. Ska bara förbi badrummet och plaska av mig först, sen ska jag fortsätta in under täcket, och SOOOOVA. *snarrk*


Sådeså.

Av Paula - 20 februari 2009 18:03

Ja fy fan.


Recap:

  • 05.30, väckarn ringde, trodde på allvar att jag endast somnat till en 5-minutare, fick en chock när jag insåg att det var faktiskt dags att masa upp röva ur bingen...
  • 07.00 sista passet på SUS började. Dagen var kul, och gick fort. Trist att det är över för denna gång.
  • 14.30 fick sluta. Hastade till dagis och hämtade ett stycke barn.


  • 15.00 landar hemma, och fick med mig ett stycke B2 och sebbe på vägen också. Så det blev kaffe och lite chill en stund.
  • 16.00 får den befängda middagsidén att göra PALT, börjar alltså skala och riva potatis som en dåre... (river för hand dessutom då jag saknar en sån apparat).
  • 17.00 storbarna anländer, och det blir livat i holken.


Sen fick vi äntligen hugga in på palten.

Men nu, efter alldeles för lite sömn, och magen full i palt, så är man inte så superpigg... *gäääsp*

Alla 3 kiddos kollar bolibompa.

Sen ikväll ska vi ha mys med lite godis som mommo lämnade till frida som hade namnsdag under veckan, och så ska vi kolla Let´s dance och dreggla över Mr Muskelberg. *slurrp*

(Min plan är att sitta med öppen mun, dreggla och halvsova under tiden)... He he.


Annars så är Saga ännu supertrotsig... Jiiiha, så kul.


Och jag har en massa funderings i huvet att ta itu med. Sådeså.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards