Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Paula - 6 juni 2009 22:25

Jag är trött. Jättetrött.

Lekte rörmockare ikväll. Resulterade i att jag åker imorgon och köper en ny "tätningsring", eller heter det bara packning?? Den dära ringen var lite gammal och smulades sönder när jag skulle rengöra avloppsröret under handfatet på toa, vilket resulterade i ett smärre läckage nu när man spolar vatten. Bajs.

Nåja, en sån kan ju inte vara dyr.

Och inte blev det nå bättre sug i avloppet för det. Nåja, det roade ju mig en liten stund iaf.


Tror jag ska gå och lägga mig i min renbäddade säng. Mina sömnlösa nätter känns i kroppen. Måste få sova lite mer inatt.



Såhär normala är vi... :)


G´natt.

Av Paula - 6 juni 2009 19:06

Jag vet att jag är partisk en smula, men jag tycker att min dotter är så söt!!


Hon har vart en hästtjej sen hon var 2 år och satt på sin första shettis. Här sitter hon på Millan.


Frida var så glad över att äntligen få följa med till stallet. Här dansar hon utanför ridhuset. :)


Saga fick också klappa på hästen. På hemvägen var hon supertrött... Så söt.



Nu ska vi äta lite godis. Och glo tv.

Tjing.

Av Paula - 6 juni 2009 15:41

Vi har vart på avslutning på Jennifers ridskola idag. Himla duktig är hon. :)

*stoltsomsjutton*

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards