Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Paula - 10 juni 2009 22:18

Även om mitt humör just nu är ganska lågt, pga vissa saker, så slänger jag in lite bilder från igår och idag. För att pigga upp lite.


Jennifer i häftiga helikopter-lekparken utanför sjukhuset där vi var och hälsade på moster igår. Kidsen var helt galna i en NY lekpark. Ny för dom alltså.


Frida på väg att åka ner i röret, från helikoptern ner till sandlådan. :)

Tänk om man själv hade fått ha såna coola lekparker när man var liten. Kommer ihåg själv den apfräna "apgungan" i finland hos min kusin, den var ju såååååå coool. Ett DÄCK i ett rep, som åkte efter en vajer... Lamt i jämförelse med dagens lekparker.


Idag på gården... Såg denna bild och blev nästan rädd... Hon ser så STOR ut. Var är bebin?? Vem sa att Saga fick växa upp och bli stor?? :(

Förra sommaren kunde hon knappt krypa fram i sandlådan, och nu springer hon omkring med en hink som att hon aldrig gjort annat. Klättrar i trappor och försöker smita så fort hon får chansen...


Se, Tunas blekaste ben visade sig ute idag också... Ändå till ishavsvindarna kom...


Nä, nu ska jag krypa ner i ett bad, låta känslorna komma, och filosofera lite. Kanske raka bort lurvet från benen också... G´natt.

Av Paula - 10 juni 2009 19:35

Idag har inte varit en bra dag.

Längtar till kudden.


Hujja.

Hoppas imorgon är en bättre dag... Känns som att goda nyheter skulle sitta rätt fint nu.

Har stort behov av en kram.

Av Paula - 10 juni 2009 09:43

Nåjooo. Natten gick sisådär. Nervositeten kom som ett slag i magen och jag kunde inte somna förrän långt in på småtimmarna. Vilket gör att jag knappt sovit inatt.

Blev inte bättre av att mamma kom på morgonen... Hon hade ett annat ärende i stan. Inget fel i det... Men jag blir så jävla irriterad att hon använder MIG och barnen som en URSÄKT att komma till stan. Alltså, hon säger till sin gubbe varje gång hon är till stan att hon är barnvakt hos mig. Han lär ju tro att jag aldrig är med mina barn... *less*

Sånt gör mig förbannad. Ja ja, det gick över. Gav henne en liten pik om att jag inte uppskattade vara ett svepkskäl.


Sen har jag svår abstinens efter en joggingtur... har inte sprungit på 6 dagar. Vill verkligen ut och springa. :(

Skulle behöva endorfinerna.

Får häva mig ut på gården och sparka boll med ungarna istället. Är ju soligt ute!! :)


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards