Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Paula - 16 juni 2009 21:44

Redan 16 juni. Tiden går fort...


Haft besök idag, flera stycken. Trevligt trevligt. :) Är som roligare ha vuxna att prata med ibland också.

Sen kom ju ett till tentaresultat, VG på smärtfysiologi. Känns skönt!! Bara 4 resultat kvar att vänta på då.


Nu ikväll när jag och Jennifer satt i soffan så berättade hon att hon hittat en kompis på fotbollsskolan, som hette Mikaela. *lycka* Vad kul för henne. Så glad jag blir. Såg att dom två satt tätt ihop på sista samlingen när jag hämtade henne idag. :)

Värmer i mitt lilla mamma-hjärta att hon hittat en ny kompis. Hon kan ju vara lite blyg i början annars. I övrigt verkar hon trivas på fotbollsskolan.


Idag har midsommarplaner gjorts också. Blir åka till Mr M och grilla och umgås. Det kommer bli kul. :)

Hoppas på finfint väder. Men har en känsla av att det kommer att vara snöstorm och drivis... Den globala uppvärmningen är en bluff. Tror jag det. I denna kyla.


Näpp, nu ett bad, sen bingen, så att man kanske kan få sova inatt.  


Av Paula - 16 juni 2009 10:45

Så trött jag är.

Blev inte mycket sömn inatt. Saga och frida vaknade kring 1, jag hade precis hunnit slumra till då. Frida ville på toa, och Saga var allmänt otröstlig. Så det blev bära omkring Saga medan frida gjorde sitt, lägga tillbaka frida i sin säng, och sen bära över Saga till min säng och försöka somna om.

Saga somnade nästan på en gång hon fick komma till min säng. Men jag själv vred och vände en stund.


Vaknade till och från under natten, och sen väckte Saga mig klockan 07,14. *suuuck* Då satt hon bredvid mig och tände/släckte läslampan...

Så näe, man är inte så pigg idag. Och trist väder är det ute. Och jag har ännu kvar min huvudvärk och min nästäppa. *gnäll*


Har varit med jennifer till fotbollsskolan, hon fick ha regnjacka på sig idag. Månntro om det blir nån sommar i år alls?? Bara 9 grader ute nu. Urk.

Ska bara vara inne idag. Kanske städa och så. Eller baka.


9 dagar kvar nu... Hujja.


Saga, igår, klättrar i staketet runt planen. Gillar hennes blick. :)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards