Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

LSO/ Öh??

Av Paula - 19 januari 2010 19:21

Vart tog tiden vägen?? Hela dagen har ju gått... Jisses.


Nåja, andra dagen på nya terminen avklarad, bara resten kvar då. :P

Jag var oerhört trött sista halvtimmen idag, inget fastnade i huvet då alls.


Och när jag kom hem så har jag gjort massa mat. En form lasagne och en massa älgfärsbiffar, nu är frysen full men färdig mat. Fick slut plastlådor i slutet, så jag fick ta till nödlösning, men det blev bra. Det blir bra till nästa vecka när praktiken kör igång, har nog matlådor färdigt för nästan hela praktikperioden. :D

Sen har jag letat böcker. Lagt några bud på tradera, men sen blir det att köpa några nya som inte fanns på tradera. Från blocketannonserna har jag inte heller fått svar. Antar att nån annan "syster" hunnit före. Fy på er!! ;D


Måste packa väskan inför imorgon också. Blir promenera på morgonen till skolan, och sen ta bussen på eftermiddagen upp till Gve för att hämta lillsötis, ska bli så kul, har saknat henne som sjutton. :)


Nä, om man skulle fortsätta vara duktig här hemma innan det är dags att stupa i säng. Har förövrigt skitvårt att somna nuförtiden... Ligger vaken till småtimmarna, jävla hjärnspöke!! Låt mig vara ifred!!


Just det, grattis till världens bästa B2 som fyller år idag!! GRATTIS GRATTIS!!

 
 
Linda

Linda

19 januari 2010 21:12

Finns inte den där bokaffären med begagnade uni-böcker kvar i Porsö Centrum? Där köpte jag nästan alla böcker jag behövde då jag pluggade. Till en mycket billig peng. :)

http://lehla.blogspot.com

 
Paula

Paula

19 januari 2010 21:19

Linda, jo den finns kvar, men han har väldigt sällan/aldrig böcker till oss ssk-studenter. :(

http://lso.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards