Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Paula - 11 april 2010 16:41

Idag har vi dammat av cyklarna. Eller ja inte min, den står fortfarande med en halvmeter snö runt däcken, jag väntar med den. Men fridas och jennifers cykel är framme nu och med luft i däcken.


  

Vi började dagen med att ta en prommis med hunden och lämna tillbaka den till Matte och lillmatte. :) Solen har värmt oss hela dagen.


    

Sen tog vi som sagt fram hojjarna och frida lärde sig att starta igång själv finfint! Och jag har ju som lovat henne en ny cykel när hon lärt sig cykla utan stödhjul och idag var det dags att infria löftet. Så vi drog på Coop och skulle handla men tyvärr var cykeln som frida skulle ha slut, så vi la in en beställning och förhoppningsvis får hon den nästa gång hon kommer till mig. :) En ljuslila cykel med blommor och fjärilar på, den gillade hon.


  

Vi fyndade lite mjukisdjur och tog årets första glass. :D Mumsigt var det säkert, jag hoppade över. Beach 2034 hägrar... *host*


NU är det dags att se till att allt är packat inför tågfärden upp igen. Tjing.

Av Paula - 11 april 2010 08:05

Lite trött är jag. Frida väckte mig före 7. (!!) Men det är klart, hon var lite dålig igår så hon somnade tidigt i soffan, sen bar jag henne till min säng kring midnatt. Men nu verkar hon vara pigg och frisk. Hoppas det håller i sig.


Annars är vi hundvakt. Vi fick en söt liten hund igår som har fått sova över. Och det har gått bra. Hon ligger med frida i soffan nu och kollar tv. *ler*


  

Frida var så trött och slut igår. Hon åkte på magsjuka och satt med hinken hela kvällen. Hoppas nu att vi andra klarar oss, jag KAN INTE vara sjuk nu. Men jag blir lite nojjig för stackars frida, jag tycker hon jämt är sjuk... Stackars liten. Men nu verkar hon må bra iaf.


  

Jennifer var nöjd med det fyrbenta sällskapet. :) Får se hur mycket hon kommer att tjata om hund nu då. ;S


Ikväll blir det annars att packa iväg sig med tåget upp till gällivare igen. Det ser jag framemot. :) Har för övrigt träningsvärk sen gårdagens joggingtur, känns skönt.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards