Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Paula - 12 april 2010 15:44

Idag är en ledig måndag. Denna spenderar jag och saga tillsmannans då A är på jobbet. Vi har roat (nåja) oss med att leka i lekparken, eller njä, saga lekte och mamma satt och solade. Bra fördelning på uppgifter tycker jag. :)


  

Rutschkanan börjar smälta fram.


  

Lyckades fånga saga i luften, hon tog mitt i allt ett glädjeskutt.


Sen sa jag åt henne en ziljard gånger att hon inte skulle dra ut på den otrampade snön då den var riktigt mjuk och "sjunkig".... Lyssnade hon?? Nä.


  

-Mamma, hjälp!!! Sitter fast!!!

Ja, vad var det jag sa... Sa bara schlorrp så försvann ett stycke barn ner i snön, men sen höll hon sig till upptrampade marker.


    

Sen roade hon sig med att gräva i snön. Fylla hinken, tömma hinken, fylla hinken, tömma hinken...


Nåja, skönt var det ute iaf. +10 grader och sol/moln om vartannat.

I övrigt har jag lekt lite hemmafru och håller på att göra en smaskens älggryta till middag. Sen hinner vi nog med en kvällspromenad också. Är sjukt träningssugen, men får vänta till imorgonbitti innan jag kan bege mig till gymmet.


Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards