Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2008

LSO/ Pinkar på mig av skratt!!

Av Paula - 11 augusti 2008 15:20

Jag dööör. Håller på att skratta ihjäl mig!!

Hittade en gammal pärm och glodde in i den. Och däri fanns "boken om mig själv", en bok som vi var tvungna att skriva i högstadiet, om våra liv. Och längst bak i den fanns då mina tankar om min framtid, och därav allt skrattande... *asg*

Alltså, tror jag var typ 14-15 år när jag skrev det där, och man kan ju säga att jag hade bra fantasi... *skrattar så jag får ont i magen*

Eller vad tycker ni??


Framtiden:

När jag har gått ut gymnasiet (mediaprogrammet) så kommer jag att fortsätta på Högskolan i Luleå. Samtidigt ska jag skaffa en lägenhet på Örnäset i Luleå och flytta dit med min kille. Han ska vara: Snäll, pålitlig, ha humor, absolut inte våldsam, RIK. (Inte nödvändigt, men bra).

Sen när jag utbildat mig klart så kommer jag att få jobb i nån studio där man spelar in musik. Och efter ett tag kommer jag själv att starta eget skivbolag och tjäna massa pengar. Ungefär den här tiden kommer jag också att gifta mig och skaffa barn.

Jag ska inte ha mer än 2 barn, helst en pojke och en flicka.

Pojken ska heta Nikola och flickan ska heta Jennica.

Som förälder ska jag försöka låta mina barn göra som dom vill, inom vissa gränser.

Ja men i alla fall, när jag sen nån gång ärver huset i morjärv så ska vi självklart flytta dit, men jag ska ändå ha kvar lägenheten i Luleå.

När barnen sen växt upp lite så ska jag köpa en hund, den ska heta Bonzo II.

Jag och min man kommer att leva lyckliga och sen när Nikola har utbildat sig så får han om han vill ta över mitt skivbolag, som då kommer att vara det största skivbolaget i Europa.

Då ska jag och min man fara ut och resa jorden runt med våran stora segelbåt.

Sen när jag blir pensionär ska jag, Mari, Linda, Malin och Anna sitta och dricka kaffe, spela kort och skvallra varje dag, ibland kan vi ju spela lite dator också…


Ha ha ha, alltså, jisses. Allt stämmer ju!! *host host*

Det var riktigt rolig läsning!! Tror inte det var nåt som stämde... Iofs ska jag ju snart börja på höskolan, så det var väl det i såna fall. *asg*


PoK.

 
 
Mona

Mona

11 augusti 2008 15:38

haha men du, det är ju toppen att du hade drömmar!!! :) vad skulle vi gjort utan alla våra drömmar... hoppet är det sista som lämnar oss serru :)

http://mittimittliv.bloggagratis.se

 
Paula

Paula

11 augusti 2008 15:54

Ja verkligen. *asg*

http://lso.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

11 augusti 2008 16:01

Hahahaha! Kommer ihåg när vi fick göra dom där böckerna, ja jisses. Måste nog leta upp min och läsa lite. Undra hur mkt som stämmer egentligen? :) Hoppas du inte skippar våra pensionärsplaner bara. Hahahaha!

http://onormalin.bloggagratis.se

 
Paula

Paula

11 augusti 2008 16:04

Ha ha, näädå, pensionärsplanerna är väl det enda som man har chans att uppfylla. He he.
Du vet, kaffe och plump. *asg*

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eija

11 augusti 2008 16:17

Inte bara pensinärsplanerna, utan du hinner ju fixa till det där med studio eller annat lika kul, o sen har du ju tryggat att nån (eller alla 3) kan ta över sen :P
Det är bara att modifiera planerna lite, så blir det superbra eller tom kanske bättre än orginalplanerna *S*

 
Anna

Anna

11 augusti 2008 17:33

HAHAHAHA!! Skitbra! Jag undrar vart jag har lagt min...? Slängde en jäkla massa skit för några år sen. Jag minns iaf att jag skulle plugga till polis, åsså stod nåt bjäfs om en snubbe och ungar där oxå... men jag minns att det tog emot att skriva det.

http://jamenherregud.blogspot.com

 
Paula

Paula

11 augusti 2008 21:18

Eija, jaadu, jag är nog inte så intresserad av att starta skivbolag, räcker gott med dom 2-3 skivorna jag bränt åt mig själv under min livstid. Ha ha.

Anna, snubbe? He he, lattjo. :-) Bara du är med på plump och kaffe när du är apgammal så är det bra. *ler*

http://lso.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

12 augusti 2008 09:37

Det var ju det vi sa att vi ska göra när vi blir gamla. Jag är på! Självklart. :)

http://jamenherregud.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards