Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 4 april 2008

Av Paula - 4 april 2008 18:47

Snart ska jag snöra på mig joggingpjucksen och häva mig ut bland slask och isfläckar, och förhoppningsvis kommer jag hem på egen hand och inte i en ambulans. *ler* Ja, jag vet att ambulanser inte kör hem folk, men ni fattar vad jag menar...


Är SJUKT nervös nu inför imorgon, högskoleprovet ni vet. Huuuuuga. *darrar* Därför jag ska häva mig ut och springa, är ju en form av meditation för mig. LEEN, hur avis är du nu?? *retas* Hi hi.


Har shoppat inför imorgon, Red Bull och nötter. Ska ta med nån smörgås också. Och givetvis har jag knyckt en rosa prinsesspenna av Jennifer, nallade även en pennvässare och en gul linjal. *asg* Lovar att lämna tillbaka allt efter dagen. AAAAAAAAAAAAAHHHH, vad jag är nervös.

*stora albatrosser som flappar runt i magen* *fniss*


Nä, om man skulle leta fram sitt joggingställ *märkesfjollavarning* och börja förbereda sig. Puss på er!

Av Paula - 4 april 2008 13:47

Idag har jag och Saga slöat, bigtime!! Vi har klivit upp från sängen enbart för att äta, sen har vi slöat vidare. *mys*

Och ja, nu känns det som att jag har sovit ikapp allt jag hade förlorat, så himla skönt. Man kan säga att jag har vilat mig i form. *ler*

Nu har vi iaf klivit upp och bäddat sängen så nu blir det inge mer slöa för idag. Får väl se vad kvällen bjuder på, är ju fredag idag. :-)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards