Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 10 april 2008

Av Paula - 10 april 2008 21:26

Nu är man färdig för slakt. *gääääsp*


Har vart full rulle hela dagen. Kidsen har ju anlänt, så det har blivit massa umgänge. Frida har lekt "skugga mamma" sen hon kom. *ler* Väldigt charmigt, men tidvis jobbigt då man är nära att snava över henne om man gör tvära svängar. Vi har lagat köttbullar, Jennifer hjälpte till med "smeten" och utbrast när jag skulle häva ner färsen:

Men!! Ska du verkligen ha i KÖTT?? *asg*

Fick då förklara att det är just så köttbullar blir till. *ler*

Bjöd B1, B2 och Malin på köttbullar, och för det slapp jag ta hand om disken. Niiicceee!


Sen bakade vi lite chokladrutor, och DAMN vad goda dom blev!! Jennifer slukade 4 stycken!! Jisses, och det var inga små rutor heller.


Nu ligger dock chipmunkarna i våningssängen och slaggar, och jag ska strax följa deras eminenta exempel. Funderar dock på att ta ett avslappnat bad först, men vette tusan om jag orkar.


Sov gott, puss på er.

Av Paula - 10 april 2008 08:42

Ja jisses. Idag blev det uppstigning klockan 6. *gäsp* Tur jag somnade relativt tidigt. Och ikväll kommer jag somna ännu tidigare. Idag kommer storbarna, så roligt!! Får hoppas att överlämnandet går smidigt till...


Nåja, det gör det säkert. Sagis ligger här på golvet bredvid mig och sprattlar. Hon har på sig sina nya kläder som jag köpte iförrgår. En body och byxor, full i nallar. *ler* Jättesöt. Jag som trodde hon skulle ta sovmorgon eftersom hon åt så sent igår, men icke. Hon bara luras.


Har tagit fram köttfärs från frysen, tänkte göra lasagne, och så kom jag på att ungarna gillar ju inte det. Så det blir rulla köttbullar istället. Kanske bjuda över B1 och B2 på käk också.  *asg* (Jag var ju så himla duktig på köttbullar, eller hur Bror Spook??) Nä, nu ska jag sluta sitta här och göra nåt vettigt istället. Vad nu det skulle kunna vara.

En bild på sötisen såhär på morgonen. :-)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards