Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 9 april 2008

Av Paula - 9 april 2008 21:54

Så här är det. Som reklamen säger, "det är inte lätt att vara snäll när man har halsbränna". Jag har visserligen inte halsbränna, vet inte ens hur det känns. Men jag har haft sjukt ont i min axel HELA dagen. Har dränkt mig i voltaren-smuschel, och även tagit värktablett, men nada hjälper. *ynklig*


Och då är inte humöret det bästa, helst inte med tanke på att smärtan bara blir värre. Eller så är det för att man bli mer känslig, vad vet jag. Sen att Saga har ont i munnen pga tandsprickning gör ju min axel ännu värre, eftersom att jag försöker bära henne för att hon ska vara nöjd. Allt blir en ond cirkel. Samma onda cirkel som jag upplevde med Frida när hon hade kolik och jag fick inflammation i axeln pga allt bärande. Det tog flera månader innan jag blev bra i axeln den svängen.


Så jag hoppas att ni har lite överseende med mitt humör just nu... Men det är väl att hoppas för mycket. Annars kan ni ju gå och dränka er. (ni ser hur trevlig och kärvänlig jag är....)


Gonatt. (Eller med andra ord: Hoppas att det kommer ett elakt monster och eldar på er axel med en skärbrännare hela natten, så ni får veta hur det känns...) Blähh.

Arg
Av Paula - 9 april 2008 15:02

Förbannat!! Såg precis nu att Greys Anatomy inte sänds ikväll som det brukar!! Istället sänder dom nå jävla pisshockey... *panik*

Alltså, seriöst??!! Ååååh, jag som älskar onsdagar. Fan. Hade dom inte kunnat sända hockeyn på nån totalt värdelös kanal, som typ kulturkanalen eller nåt. *muttrar* *svär*


Har för övrigt varit på promenad nyss. Och om ni vill svettas som svin så kan ni ju testa följande: Ta ett stycke 7,5 kilo bebis, stoppa ner i en barnvagn, putta sen hela ekipaget i 3-5 cm nysnö i en kommun där alla traktorer hänger på draggen och käkar korv istället för att ploga... (stod 3 traktorer där och gjorde ingen nytta) *svettig* Jo, det var apjobbigt. Så nä, idag behöver jag inte röra på mig mer.


Vad ska jag göra ikväll då?? När inte Greys går?? Bajs på er kanal 5... *sur*

Arg
Av Paula - 9 april 2008 10:04

Jag har ont i min axel. Samma axel som vanligt som spökar. Vet att det är för att Saga alltid får hänga på den armen. Skulle behöva köpa en sån där bärsjal eller nåt. Hade svårt att somna på grund av den, gör ont att både ligga på den och inte på den. Att ligga på rygg gick bra, men hur kul är det att ligga på rygg? Inte alls. *suck*

Ska ta och smörja lite voltaren där tror jag.


Kör lite träning med Saga, låter hon ligga på magen, men hon fuskar ju. 3 ggr har jag lagt hon och tjoff, så vänder hon till ryggläge. Så, 4:de gången... Hon vill verkligen inte ligga och träna på mage... 5:e gången... Nä, nu får hon banne mig ligga på rygg då. Vilken fuskmaja. Men nöjd är hon varje gång hon lyckats vända på sig. *ler*


Jag skulle behöva gå på gym och börja träna armar och rygg, det har jag inte karaktär till att träna hemma. Nåja, nån gång i framtiden.


G´morrn på er.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards