Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 14 april 2008

Av Paula - 14 april 2008 22:40

Jag vet inte... GAAAAAH, I´m going crazy here!! Det känns bra, det är ju just det som skrämmer skiten ur mig. Huuga huuuga tvättstuuuga...


Nä, fy fajsicken, nu ska jag ta och diska lite, sen ska jag umgås lite med min bok... Karin Fossum, jepp, fyndat på Maxi idag.


Ensam är stark, eller??

Av Paula - 14 april 2008 12:24

Har lite boring just nu. Sitter och väntar på att Sagis ska vakna så att vi kan åka och handla. *rullar tummarna*


Annars har jag nyss lekt Martin Timell. Nån jävla klåpare som har monterat köksluckorna i köket och satt fast gångjärnen med pyttekorta skruvar, någa för lite dessutom. (månntro om dom blev snåla mitt i allt) Alla andra luckor sitter med rätt antal skruvar... Nåja. Detta har resulterat i att på sistone har gångjärnen blivit lösare och lösare, och nu till sist lossnade. *suck* Så det var bara att gräva fram skruuuvimejsseli och lite längre skruvar och skruva tillbaka åbäket. *duktig flicka*

För att påpeka: Jag vet hur man använder ett VATTENPASS också. *asg* Ett eget internskämt jag har. Ha ha.


Ja, sen då? Ja, jag börjar känna mig lite mossig, funderar på om det är en förkylning på G. Har som vart nysig och tung i huvudet. Hoppas verkligen att det inte är nån bacill (virus då), vill inte bli sjuk.


Har pladdrat lite med chefilainen i telefon också, efterlyste mitt nya väktarlegg, det skulle han också göra. För det hade inte anlänt. Ja ja, då vet ni, nu ska jag fortsätta rulla tummarna tills bebis vaknar.

Av Paula - 14 april 2008 08:15

men jag har inte haft tid eller ork att blogga igår. Eller under helgen, har haft fullt upp med barn, jobb och träna. *pust* Men nu är man ledig från jobb i 2 veckor igen, så det är skönt, nu ska jag bara vara med bebisen. *ler*


Har annars haft väldigt kul på jobbet, även om det inte hänt nåt speciellt, inga bovar att ta fast. *suck* Men det är ju bra iofs.


Längtar redan nu till nästa helg när jag har alla 3 kids hemma, det ska bli himla skönt. Är ännu lite orolig över läget, men men... Det blir väl bra, så småningom.


Näpp, nu ska jag göra mig i ordning, sen ska jag hämta min lilla guldklimp på tåget. Puss och kram.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards