Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 17 april 2008

Av Paula - 17 april 2008 22:06

Torsdagsfräckis:


Hur vet man om en tjej är RIKTIGT kåt?

- Hon får vattenplaning när hon sätter sig...

*asg* Jag vet, riktigt dålig. *asg*

Kul
Av Paula - 17 april 2008 19:42

Är det nu. Sitter och glor sjukhuset som vanligt. Så himla skönt att slöa i soffan. Sagis ligger och sover så sött, hon har badat och fått sprattla naken och luftat sig, det tyckte hon var jättekul. :-)


Nää, jag har inget annat just nu att berätta. Och nu börjar sjukhuset igen. Tjolahopp.

Av Paula - 17 april 2008 14:09

Har liiiite tristess just nu. Bebis ligger och sover och jag har INGET att göra.

Hon borde vakna när som helst, då blir det mellis, och sen blir det storheden och shoppa loss. :-)


Jeee, ska köpa färdigt karra för helgen. Mums.


Bror ringde nyss och blev sne för att jag var inne, men för sjutton, jag har redan vart på en prommis. *asg* Kan ju inte vara ute och traska hur mycket som helst, vill ju inte tappa allt fläsk. ;-)

Jag är ju så MJUK, och DEGIG. *asg* Min mage ser faktiskt ut som en deg, det tycker barna iaf... *ler* Men lite degig ska man nog vara, det är nog bara bra. För tänk om man typ hamnar på en öde ö, eller går vilse här på Tuna, då kan det vara bra med lite extra fläsk, så man överlever. Ha ha. Ja vad det spårade ur.


Tjing tjing.

Av Paula - 17 april 2008 06:49

Satan vad gott jag har sovit inatt. Och pigg som en lärka är jag även om jag slog upp mina blå redan 06.10 *ler*

Sååå jäääääla nice!!


Får se vad man hittar på idag. Har inga planer alls. Tror iaf att det blir en långprommis i solen. :-)


G´morrn folket.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards