Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

LSO/ Dippidippidiii.

Av Paula - 2 februari 2009 20:46

Tjohejsisan!!


Nu säger vi alla i kör:

- Ooooh vad du är duktig Paula!!


Men tack!! Fan vad snällt!!


Moaha. Energisk som få... Kaffet har nog kickat in.

Varför är jag duktig då?? Njaaaaa, kanske för att jag suttit och våldspluggat i nästan 2 timmar. *pust*

Lånade ju bok till hälsopsykologin, och det är ett 14-dagars-lån, så man måste skynda sig lite. Lika bra ta tjuren vid hornen och få det gjort.

Sen har jag suttit och fipplat in alla papper i gröna mappar. Tänkte ha en mapp för varje pågående kurs, och nu har jag alltså 3 mappar eftersom det blev en omtenta. Målet är ju att bara ha 2 mappar åt gången.

Så nu har jag suttit och gjort mina "mindmaps", (tack Elvira för det uttrycket) så nu har jag nog koll på nästan alla grejer jag behöver ha koll på. Bara några till att skriva upp, men det är ju en dag imorgon också.


Sen kanske man ska börja ta tag i dom ordinarie kurserna också.

Men som sagt, inte idag. Nu är min hjärna klar för idag.


Imorgon har vi labb på förmiddagen, måste ta och kolla igenom dom papprena också. Så man har pejl på läget.

Blir tidig morgon imorgon. Huvva. Tur det är kortdag.

Sen är jag lite frustrerad över att det andra tentaresultatet inte har kommit än, har ju snart gått 3 veckor för fan. Jävla miffon. Så länge ska det väl inte ta?? Fan om det blir omtenta på den med. Urk. Inte orka med en till kurs att hålla reda på... *nervös*


Näpp, nu till soffan.

 
 
Ingen bild

Elvira

2 februari 2009 22:18

Vassego gumman..men faktiskt inte mitt uttryck, det HETER så..på riktigt!!
Å jäbbla bra är det åxå...

3 veckor låter ju väldigt fel att vänta på resultaten, skicka klagomail, då brukar det hända saker!!

Jag tycker du är superduktig, som, alltid, så jag är klart med i kören..:)
Kramis

 
Leen

Leen

3 februari 2009 10:04

- Ooooh vad du är duktig Paula!!

:)

http://blogg.aftonbladet.se/18317

 
Ingen bild

Eija

3 februari 2009 11:48

Fan va bra du är Paula!!! :D

 
Paula

Paula

3 februari 2009 14:44

Tack ska ni ha. :-)

http://lso.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards