Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

LSO/ Sämst kombination.

Av Paula - 25 februari 2009 06:10

Jag: Influensan med feber och hosta.


Saga: Vinterkräksjukan.


Behöver jag ens upplysa hur kasst vi mår??

1,5 timmes sömn har jag fått inatt. Låg med feberfrossa till just innan 3, sen somnade jag. Klockan 04.15 började Saga kräkas och har kräkits en gång var 20-30 minut sen dess.

Alla sängkläder är i tvätten och nu får hon vara i bara blöja och ligga i soffan.

Sista gångerna har jag hunnit springa till handfatet med henne iaf innan hon kräkits.


Bror, en varning, vinterkräksjukan smittar innan sjukdomen bryter ut, så risken finns att du är smittad. *sorry*


Blir ringa till dagis och jobb och säga att jag och saga blir hemma resten av veckan.


 
 
Ingen bild

spookface

25 februari 2009 06:32

woohoo... thnx..
jag som just hade mått lite piss efter resan...

 
Ingen bild

Eija

25 februari 2009 06:46

Shit vad tråkigt!! Hoppas ni blir friska snart!!

Här är det ungefär lika lattjo...
Det är vinterkräksjukan på jobbet o sen ligger M med feber hemma...

 
Ingen bild

Anki

25 februari 2009 07:26

Stackars stackars er!!!!
Krya på er,båda två!!
*kramar om*

 
Paula

Paula

25 februari 2009 09:43

Spook, hoppas du inte blir smittad.

Eija, visst är det kul... Not.

Anki, tack.

http://lso.bloggagratis.se

 
Leen

Leen

25 februari 2009 11:57

Åh fyfan! Krya på er!

http://blogg.aftonbladet.se/18317

 
Paula

Paula

25 februari 2009 12:27

Tack tack. :-)

http://lso.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards