Liten, söt, ond...

Alla inlägg under april 2008

Av Paula - 3 april 2008 11:41

ringer till försäkringskassan... Du har plats 191 i kön... Ha ha, då vet jag vad jag gör ett tag framåt. *asg* Fyyy fjodor vilken kö.


Har för övrigt precis klivit av min kompis motionscykeln, är lite besviken, orkade bara en halvtimme idag, helt trött i benen. Nåja, gjorde några sit-ups också, så man får bukt med degmagen. *fniss*


Så nu är man fresch, har duschat och nu luktar man godis igen. :-)

Innan luktade jag gamla gympadojjor eller nåt, huuga. Fattar ni hur mycket jag längtar efter att få jogga!!?? Snart börjar det torka upp överallt, och då jefflar ska här kutas. *asg* Kommer säkert avlida ett par gånger första turen, men jag gillar ju pina mig själv. Nä, nu ska jag torka kalufsen och kamma mig medan jag väntar på att FK ska svara.

Av Paula - 3 april 2008 09:32

denna dag. Har för det första SOVIT, rätt mycket faktiskt. :-) Somnade nog kring 01.00, iofs var jag vaken mellan 04.40-05.30, (Saga ville ha frulle) men sen sov vi vidare till efter 8. Det är ju inte alls tokigt! Känner mig pigg!


Och sen när jag klev upp så såg jag ett brev i inkastet och det var från tingsrätten. Har blivit kallad som vittne i ett mål där jag själv varit den som gripit personen i fråga. *stolt* ÄNTLIGEN! Har väntat länge på att få vittna. Och nu känns det som att finally så får jag själv se resultatet av mitt jobb. Visserligen blev jag supernervös, men detta är bra, på många sätt. Bra för framtida grejer. Bra att få lite erfarenhet och kanske visa att man är betrodd. Behöver jag säga hur stolt jag är? Vad ska jag ha på mig? Hur ska jag se ut? *nervös* Nåja, är en månad kvar innan jag ska dit.


Och sen löste sig nästa helgs problem, då jag fick veta att jag kan jobba, fick ett sms av barnvakten på morgonen, vilken tur jag inte hunnit ringa chefen och avboka. *ler* Nog för att det hade vart skönt att bara vara hemma och lattja med kidsen, men jag måste jobba, för att ha råd. Tur det bara är kvällar, så hinner man ju umgås och vara ute och leka på dagarna.


Nä, nu blir det kaffe och smörgås.

G´morrn och kramen på er. *ler*

Av Paula - 2 april 2008 18:05

Jag går på nå himla extra-reserv-krafter nu. Känner mig som "Duracellkaninens återkomst" *asg*


(10 minuter senare) Får man ... nån?? Får man det?? För jag vill det???!!! Fick ett ytterst trevligt (ironi, ungefär en lastbil ironi) telefonsamtal, och om jag var lite stingslig innan, så jaaaaaaaaaaaaaa. Vad ska man säga?? Vissa personer skulle behöva lobotomi, men då krävs det ju en hjärna att lobotomera, och i detta fall är det nog kört... Upprörd är nog the understatement of the year... Gah.


*inhalerar, exhalerar, inhalerar, exhalerar....*


FFS!!!

Skulle det finnas bättre begagnade Brains på blocket så skulle jag personligen hosta upp slantarna så ett denna lilla patetiska nutcase skulle få några egna grå att tänka med... *less*

Av Paula - 2 april 2008 10:55

Äh, satan vad det är boring att städa när man inte känner för det. Igentligen behövs det inte heller, men jag har inget annat för mig.


Är alla tiders pissväder ute, så det blir ingen avslappnad prommis. Och inge träna idag heller, för det gjorde jag så bra igår, så jag måste vila benen idag.


Men, som alla vet, när jag har mycket att fundera på, då blir det städa som gäller. För jag menar, om man ända bara ska tänka hela tiden, så kan man ju göra nåt vettigt samtidigt, nåt vi kvinns är bra på har jag hört. *asg*

Nu är iaf alla sängkläder i tvättmaskinen, och bebis är nybadad och ligger och slöar i sin säng, tror hon har somnat det lilla matvraket. Shit vad hon äter. Hur stora portioner som helst ju. *ler*


Nu när jag tänker efter så skulle jag behöva träna idag igen, om inte annat så bara för att få ut aggressionerna mot en viss person. *arg* Hur? Och varför? Ja, jag kommer banne mig aldrig fatta vissa saker... *ger upp*


Jag säger bara en sak FFS!!! Eller som på finska SVP!!! *asg* Den där boxningssäcken skulle sitta finfint nu så man fick puckla på den, eller lite hett "arg-sex"... *asg* Då med subjektet för min ilska givetvis... *morrar*

Nä, nu ska jag sluta skriva innan det spårar ur totalt, nog för att det redan gjort det, men ändå...

Av Paula - 2 april 2008 09:14

Guuuu jag är så less på att vara så trött. Jag skulle verkligen behöva typ sova en hel dag. Så skönt det skulle vara. *gäsp*

Trodde jag skulle somna i tid igår, men låg ändå säkert till närmare 2 innan jag somnade. *suck*


Har verkligen alldeles för mycket att tänka på. Inte bra. *less* Nåja, det går nog över, nån gång... Eller nåt.

Till helgen kanske man kan sova, då är ju provet borta från huvudet iaf. Men då går man säkert och väntar på att få veta hur det gick och det skulle ju ta typ en månad eller nåt.


Nä, nu ska jag gå och leta frulle. G´morrn.

Av Paula - 1 april 2008 22:07

*hummar*


Jaha. Hmm... *censur* :-)


Godnatt.

Av Paula - 1 april 2008 15:09

...förresten årets aprilskämt i tidningarna. Nu snackar vi högklassiga skämt. (inte) I Nsd var det kommunala sophundar som skulle sniffa felsorterade sopor, iofs rätt kul nu när man tänker på det. *asg*


I Kuriren var det lite lamare, om en lansering av Absolut Ice Vodka, som skulle komma i en isflaska och bäras hem i en fryspåse från bollan. Ja ja. Då var fan Nsd:s skämt roligare.


Nää, nu ska jag och Sagis ut på prommis i solis... :-)

Tjing tjing.

Av Paula - 1 april 2008 12:01

Ja man funderar ju.


Jag är så orolig... Jag har ingen aptit, jag sover knappt. Kommer det att vara såhär nu i 3-4 månader?? Vet det fan om jag pallar det alltså. Nu har det vart såhär i 2 veckor... Och redan nu blir jag orolig för min egen hälsa. Jag kan banne mig inte sova. Eller sova kan jag, men inte somna. Jag ligger timtals och tänker och vrider på mig. Även om jag knappt sovit nåt på 2 veckor. *less*

Om hon åtminstone kunde ringa upp så att jag fick snacka lite mer med henne, kanske minska lite på oron.


Ja, högskoleprovet kommer ju gå lysande när man inte sover något... *suck*


Ska gå och tvinga i mig lite käk. Får bli nudlar.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards