Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Paula - 2 december 2008 22:30

Är alldeles för trött för att blogga. Men, tänkte såhär i dessa hemska tider (ni vet, varsel och finanskriser...) att det är ju NU man ska slå till!!

Det är ju nu man ska shoppa villa, eller man kan vänta lite till så alla paniksäljer sin villa apbilligt...

Då ska man köpa!! Visst, jag har inte riktigt råd. Och jag tror inte banken skulle låna ut en mille till mig som till vissa andra, men ändå. Tänka kan man ju. (men ibland undrar jag om jag vet hur man tänker...)

Och skulle jag kunna, så skulle jag shoppa en villa, kanske.


Men ett som är säkert, det är ju att jag genast skulle köpa 3 SKOTRAR!!! *skrattar*

He he, sorry, lite internskämt för mig själv...


Låg humor, äs alwejs.


Men 3 skotrar måste man ju ha, annars kan man ju inte köra. Ni vet, en skinka på den ena, en skinka på den andra, och så rövhålet på den i mitten... *asg* Hur gör man annars??


Nää, fyyy, nu ska jag sluta vara så vulgär. Men kul var det, i ett litet tag. *fniss*


Sängen var det. Gonatt.  

Av Paula - 2 december 2008 20:52

Jepps, sitter och inväntar House. Har suttit och mojsat med Sagis i soffan. Hon somnade tidigt, fick lite feber stackarn. Men sen vaknade hon igen, och drack en massa vatten och satt i soffan lite. Tror dock att hon somnat nu igen.


Hoppas att hon är piggare imorgon, annars ringer vi till dagis och sjukanmäler oss. :-)

Febern hade gått ner iaf med hjälp av alvedonen hon fick. Det var ju skönt.


Annars satt jag och tog anteckningar från boken som skulle lämnas in. Sen kom jag ju på att sjutton också, jag kan ju låna om den på nätet. Sagt och gjort. Så nu får jag behålla den till 30 december. :-) Smart jag är... *host*

Nä, nu är det House och glögg som gäller. Ska äta nån pepparkakssmula som finns kvar också... *fniss* *retas*


Tjing!

Av Paula - 2 december 2008 16:11

Nu har man läget nästan under kontroll...

Har hängt upp stjärnan i lillsötis rum, och den var såå fin. :-)

Sen har jag fixat skoluppgiften som skulle göras, nu återstår bara att ta sista anteckningarna från boken som ska lämnas in på torsdag.

Sen har jag hunnit ta ett kort bad, och nu har jag och Sagis vart på promenad till konsum. Fick ju slut vanliga blöjor, så vi var tvungen att gå och handla. Tänkte shoppa lite chips till House ikväll, men dom höll på med nån ommöblering där och mina favvochips var slut i hyllan. *suck*

Nåja, det kanske var lika bra då.


Var skönt att få lite fresh air iaf.


Om man skulle ta och fixa lite middag.

Av Paula - 2 december 2008 11:13

Nu är hemmet nästan tomt igen. Bara jag och Sagis kvar.

Har vart en lärorik tid för mig iaf.


Inskolningen idag gick bra, även om Sagis var lite trött. Och nu har vi vart på Bvc på en något sen 1-års koll. Saga utvecklas som hon ska enligt dr. Och det är ju skönt att veta.

Andra december idag. Fattar inte att tiden går så fort... Snart jul ju.

Shoppade lite mera julpynt hem, bland annat en stjärna till Sagas rum. Ska hänga upp den sen när hon har vilat klart.


Har massa att göra idag. Måste komma ikapp med lite skoluppgifter som fått ligga åt sidan under helgen.


Var även på PartyLite demonstration hos L igår. Var skoj. Allt luktade ju så gott. :-)


Nä, om man skulle få nå mat i sig. Har inte ätit än, han inte imorse.

Tjing.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards