Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 25 december 2008

Av Paula - 25 december 2008 17:48

Paketen väntar på kidsen.


Papper, paket och glada barn.


Jennifer supernöjd med sitt pet-shop-hus.


Frida med kassaapparaten och dr-väskan. :-)


Alla 3 som är i köket medan jag diskar. (Ja, Saga försöker slita av fridas hår, äkta kärlek...) *ler*


Hon är så go min lilla guldklimp. *älskar*


Så nu är alla paket öppnade, förutom en som väntar på sin ägare. Så man kan säga att julen är över för denna gång. :-)

Jag fick 2 par duntofflor!! Tror tomten skämta på mig va!! Ha ha, tack tack. Dom var himla sköna. Har testat dom rosa, men jag antar att dom vita är lika bekväma. :-)


Nu blir det soffa, kel med kidsen, och allmän chill i kväll.


Puss puss.

Av Paula - 25 december 2008 10:24

Hade tänkt dra ut på mellandagsrea och shoppa ett par vinterpjucks. Men men, efter en liten koll i ekonomin så gör jag nog inte alls det. *pust*

Tur det snart är januari. Kan tänka mig att december är en skitjobbig månad för alla studenter. Förstår inte hur csn tänker när dom bara ger ut halva beloppet i december. Tur som fasicken man jobbade i november så man övelerver iaf.


Ska nog ta en prommis till macken och byta in min trissvinst. (50 kronor blev det Lena, tack. *ler*) Ska samtidigt passa på att premiärlyssna på min nya mobil, har laddat den med mjoooosik. Nämen, är jag dum eller, klart jag tar s40:n istället. Kan ju inte promenera när den står på parkeringen. *ler*


Så, duschen, sen bilen. *poff*

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards