Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 16 december 2008

Av Paula - 16 december 2008 23:46

Jefflar vad he blås ute. Har vart på vift. Besökt flygplatsen, max, ok, och bror. Hämtade ett stycke Mari på kallax. Niiice. Kändes som det var nyss vi sågs, men det var ju typ ett halvår sen.


Skulle gå på Ok och handla, och det är plusgrader och orkanvindar, så jag var oerhört nära att dra en vinkelvolt framför macken. Såg det stod en lastbilschaffis där och höll på att joxa med nåt, och jag visste att han bara väntade på att jag med mina ostadiga bambisteg skulle vurpa. Tji fick han.


Men vindarna var inte alls nice. Kände mig som en icecube när jag stapplade in. Man skulle haft en varm kropp att värma sig på nu. *önskedrömmer* Je je.

Imorgon är en helt ny onsdag, fylld med nya möjligheter. *host*

Alkohol ska intas med chixxen imorgon. :-)

Natti.  

Av Paula - 16 december 2008 19:00

Jisses vad segt det gick att jobba idag. Höll på att gäspa käken ur led. Men nu är jag dock hemma. Ska köra lite mera pass imorgon. Hoppas att det är lite roligare då.


Annars är jag hungrig och kramsjuk. Vill både äta och kramas, eller kanske krama nån som man kan äta på??!! *fniss* Jiiises vad lamt.

Ja ja, fryser gör jag också. Tänk om man skulle haft en karl hemma som kunde fixa mat åt en, kramas med en, och värma en. Men, det är ju 3 grejer på en och samma gång, det går ju faktiskt inte. *ler*

NAJJJJ, nu ska jag sluta virra här på bloggen. Fattar själv knappt vad jag skriver i min hunger.


Ska i köket och leta mat.


*skrattar* Jisses.

Av Paula - 16 december 2008 13:34

Hade inte en susning om att jag och Saga hamnade på första sidan i NSD:s papperstidning. Blev lite förvånad må jag säga.

Och redan har folk hört av sig. Elever från skolan som erbjuder skjuts under julen, och en helt okänd för mig från kalix som erbjuder sin hjälp.

Jag blir lite rörd.

Tack ska ni ha, det värmer att ni bryr er. Verkligen. Och Nsd gjorde en fin artikel. *tacksam*


Nu ska jag gå omkring och njuta av mina 15-minuters fame, sen ska jag kamma mig och åka ut och jobba kvällen. Kollegan min får vackert komma och hämta mig. *ler*


Krya på dig för fan, skynda. *ler*

Av Paula - 16 december 2008 08:53

Horoskop för TvillingarnaTisdag den 16 December 2008
Just nu virvlar det av tankar i ditt huvud och du kan inte komma på något sätt att komma ifrån dem hur gärna du än önskar. Alla tankar helt enkelt vägrar att släppa taget och kommer att snurra tills du löst problemet. Du kan försöka rymma men du har ingenstans att ta vägen.

Oooh, så väl det stämmer.

Ska försöka rymma in under täcket.

Av Paula - 16 december 2008 08:30

Ja men grattis. Jag skulle SOOOOOVA länge nu när jag kan. Inga kids som väcker mig. Jo jo, gick apbra.

*host*


Låg i sängen med laptopen och glodde filmen som jag väntat på att glo länge. En romantisk komedi, en sån kan man ju inte se ensam har jag tänkt. Men se, det gick det med. Love Actually tror jag den hette. Bra film faktiskt. Man fick skratta, gråta, bli arg osv. Den filmen hade nog allt i kärleksväg. Allt från puppylove till otrohet och förbjuden kärlek. Mums.

När pojken fick en puss av flickan på kinden i slutet så sprutade det tårar och snor- Vad guuullliiiiiigt, wuuuääääääääää!!!

Tur jag såg den själv mao... *host*


Annars så är jag lokalkändis nu. Jag och Saga. Nsd var och intervjuade mig innan jag klev på tåget.  

Hoppas tjuvfan läser och skäms. *arg*


Nä, nu ska jag tillbaka till sängen och TVINGA mig själv att somna om till iaf 11. (som att det skulle funka, men man kan ju hoppas.)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards