Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 23 december 2008

Av Paula - 23 december 2008 15:51

Lika bra att passa på att önska er alla en


RIKTIGT GOD JUL!!!


Nu drar jag och bror med s60:n till byhåla och dricker glögg, bastar och tar det chill. *ler*


Ses om ett dygn eller så.


Saknar Mr M.


Sköt om er nu, och ta det lugnt med alkoholen. Är ju kidsens jul ni vet.

Love ya all.

Av Paula - 23 december 2008 02:20

Nä, det kan jag väl inte påstå att jag är. *suck*

Insåg nu, efter att ha racklat igenom "stolthet och fördom", som är 5,5 timmar lång allt som allt, att jag sett 5,5 timme film, bara för att se ett jäkla lyckligt slut... Grattis. Hade ju ffs kunnat snabbspola till slutet. *ler*


Men jo, det var värt det. Det var sådär äckellyckligt så man bara vill kräkas. Ungefär som min dag kommer att vara imorgon. *leeeeeer* Eller för sjutton, det är ju idag. Klockan är ju apmycket. Småtimmarna igen. Börjar bli en dålig vana.


Imorgon ska jag iaf åka och hämta ut min hyrbil. *moahahaha* JAG, i en splonkans kärra?? Kommer inte sluta väl. Kommer väl aldrig vilja lämna tillbaka den heller. Sen fick jag veta idag, att jag har en mobiltelefon att hämta ut imorgon, på en firma här i stan. *ler ännu mer* Så mitt tjat på bloggen funkade tydligen. Hi hi. (Puss på dig Mr M.)


Som sagt, kanske skulle sova nu då så man orkar allt imorgon (idag).


Jisses, kolla videon nedan. Kramislåten på finska. *asg* Fiii fan vad finska är fult. *roflmao* Natti.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards