Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

LSO/ Jag vet inte...

Av Paula - 15 februari 2009 21:56

Huua, sitter här som ett russin nu, totalt skrynklig, legat i ett supervarmt bad och svettats och funderat och svettats lite till.

Blev jag klokare? Nej.

Blev jag lugnare? Nej.

Blev jag renare? Ja.


Alltid nåt.


Well well, änihao, så är jag en smula miserabel just nu.

Jag är totalt jävla meganervös. Vet inte alls vad som ska hända imorgon. Tingsrätt.

Jag ogillar tanken att inte ha koll på läget. Jag ogillar tanken att jag känner mig så rädd. Jag ogillar tanken att jag kommer att känna mig minst och ensammast i hela världen imorgon, där i rummet... Med han. *rys*

Jag vet att imorgon så klistrar jag på en LUGN, COOL, fasad. Och den kommer inte rubbas i närheten av han. Inte alls.

Jag har lärt mig att hålla fasaden uppe, ingen ska få se min oro.

Men just nu syns den, tur ingen tittar.


Just nu är saknaden stor efter en trygg famn att få krypa in i... Gråta en skvätt, bryta ihop och komma igen.


Kommer bli svårt att somna inatt. Omöjligt kan tänkas.


Jag älskar mina guldklimpar, och jag hoppas att imorgon blir ett steg i rätt riktning. *håller tummar*


*håller tummarna skithårt*

 
 
nongkai

nongkai

15 februari 2009 22:21

håller tummarna också
Kram

http://www.hahishairis.blogspot.com

 
Elvira

Elvira

16 februari 2009 00:03

Håller åxå tummarna, skiiithårt, hela dan!!

Förstår att det blir en tuff natt, men ska ändå skicka över John Blund till dig, om jag ser honom, för du lär behöva iallafall en liiiten slummer..
Stora styrkekramar gumman!

http://vildvira.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anki

16 februari 2009 06:29

Håller mina tummar o tår för dej!!
Allt ordnar sig!!
Lycka till!!

 
Leen

Leen

16 februari 2009 06:59

Hoppas allt går bra! Jag önskar att jag kunde hjälpa dig på något sätt men det enda jag kommer på är att skicka ett gäng cyberkramar. *kram, kram, kram* Jag finns här för dig...

http://blogg.aftonbladet.se/18317

 
Ingen bild

Anna

16 februari 2009 07:10

Hoppas allt går bra för dig idag, även jag håller tummarna.
Hos oss är de totala motsatsen, en pappa som inte verkar vilja träffa sitt barn.
Kram

 
Paula

Paula

16 februari 2009 07:53

Tack ska ni ha allihop. Nu är det snart dags.
Fick några timmars sömn inatt iaf, tack för att du skickade John Blund Elvira. ;)

*peppar mig själv*
Kom igen nu Paula, nu kör vi!!!

http://lso.bloggagratis.se

 
synne

synne

16 februari 2009 08:45

Lycka till Paula ska ha dig i mina tankar.Jag håller tummarna.Kram S

http://synne.bloggagratis.se

 
AnnelieH

AnnelieH

16 februari 2009 09:17

Jag skcikar en bubbla av lugn och kraft. Jag tänker på dig idag, mycket. //Annelie

http://www.metrobloggen.se/annelieh

 
Ingen bild

Egirl

16 februari 2009 10:13

Lycka till!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards