Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

LSO/ Urk.

Av Paula - 5 juni 2009 13:36

Jobbig dag idag, har migrän. Börjar återhämta mig...  Har legat i sängen och mått illa som fan. Har det sällan, men nu har jag haft 2 anfall denna vecka.


Barnen har vart snälla och sovit/sett på film under tiden.


Tabletterna hjälper lite nu iaf.


20 dagar kvar. Hoppas jag orkar. Vill inte ha mera utskällningar och bråk. Har du ett pissigt liv, så ta fan inte ut det på mig... Kan inte ro för att din flickvän beter sig som ett stort L. Inte mitt problem. Jag vill att du låter mig vara, kapisch??!!

Jag är så glad att jag slipper dig. På riktigt.


 
 
Ingen bild

synne

6 juni 2009 08:24

Låter inte kul.Men du vet att du kan skriva några rader till mig på mail om du vill spy ur dig eländet.Jag finns här .Kram S

 
rosalucia

rosalucia

6 juni 2009 08:34

Usch vad jobbigt; det kanske är stressrelaterat? Migrän är hemskt, hu.
Hoppas det har gått över nu i allafall, så du kan njuta av denna soliga dag!!!
Ha det.

http://rosalucia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

spookface

6 juni 2009 09:34

du orkae.. jag fattar dock inte hur... men sjukt imponerad av ditt ork och tålamod är jag...
fan hade det varit jag så hade jag gått bananas för länge sen...
kämpa på...

 
Paula

Paula

6 juni 2009 09:50

Well tack ska ni ha. Idag är en bättre dag hittills. :)

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

FlowerGirl

6 juni 2009 13:31

Är det pappa A som bråkar med dig igen? Han verkar vara otroligt korkad. Stå på dig! Hur fungerar han med lilla Saga då? Förstår om du är orolig och less.

 
Paula

Paula

6 juni 2009 15:11

FloweGirl, näädå, det är inte Sagas Pappa som bråkar. Och han är absolut inte korkad. Han är en bra väldigt bra pappa, synd att alla inte kan vara så. För oavsett om man kan som vuxna ha olika åsikter, så har han alltid varit mån om Saga.

Det kan man som sagt inte säga om alla...

http://lso.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards