Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 4 december 2008

LSO/ En hel släkt till salu!

Av Paula - 4 december 2008 20:09

Känns nästan som att man vill byta namn och flytta till ett nytt land. Jiiises. Blev av med en släkting så jag trodde jag skulle få en lugn och skön hemmakväll för mig själv. Sagis hade precis somnat, och jag hade baxat ner röva i soffan och bullat upp med kvällsfika. Såg framemot SÄSONGSAVSLUTNINGEN av sjukhuset, och då börjar det rycka i ytterdörren... *suuuck*

Där står då en annan släkting och kliver in med orden: Låser ALLA dörren??!! Ja, alla låser dörren för man vill inte ha in vad som helst i lägenheten.

Först gnälldes det över ena av mina bröder, sen gnälldes det över den andra av mina bröder... Jiiises.

Öööh, jaha, men vad trevligt... Förlorade en kvart av sjukhuset och kvällsfikat hade hunnit svalna... Thank u för det liksom.

Allt detta handlar om en flytt, INTE MIN FLYTT!! Capish??

*himlar med ögonen* Jag bryr mig inte, det är inte mitt problem. Klipp navelsträngen för helvete. Karln är typ... 35 eller nåt.


Värsta var ändå: Det finns ett duschdraperi där, vill du ha det??

Fåsenu... Vill jag ha ett gammalt äckligt, begagnat duschdraperi som hängt i en lya där 2 ungkarlar bott?? Helst när jag har ett fint hemma?? NÄ, det vill jag inte. Jiises, bad henne slänga skiten.


Jisses, kan man lägga ut en släkt på blocket??


 
 
Elvira

Elvira

4 december 2008 20:29

Jupp-det kan man! Men testa Ebay annars..tror man kan få bättre betalt..starta typ budgivningen på 500? Lycka till!!=)

http://vildvira.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kirsi

4 december 2008 20:38

HAHAHAHAHA....... huija! Där var det synd om dig faktiskt=)

 
Annelie

Annelie

4 december 2008 22:49

oh my godness woman! Du får mig att skratta gott men samtidigt skymtar jag allvaret..vad jag är glad över att läsa det du skriver! Kram//A

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eija

4 december 2008 23:15

ASG
Sorry.. men jag kan inte låta bli... hehe.. låter verkligen som släkten... försöker bara gissa vem det var :D

skrattar...

Du kan verkligen skriva beskrivande och roligt!!!

 
Paula

Paula

5 december 2008 08:30

He he, jo, den bästa inspirationen är lite irritation. :-)

Thanx u all.

http://lso.bloggagratis.se

 
rosalucia

rosalucia

5 december 2008 08:56

Du skriver bara så häärligt!!! Inser ju att det som händer är så lagom kul för dej, men jag fnittrar hejdlöst...

http://rosalucia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards