Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 11 december 2008

LSO/ Listdags.

Av Paula - 11 december 2008 20:35

Namn: Paula.

Piercingar: Ja, några i öronen.

Tatueringar: Jo, en.

Längd: 157 cm

Skostorlek: 36

Hårfärg: Typ, mellanblond eller så.

Är du kär i någon: Njä, kan jag väl inte påstå. *suck*

Önskar du att du bodde någon annanstans: Jo, på en egen gård.

Tänker du på självmord: Nej inte det.

Tycker andra att du är attraktiv: Ja, nog finns det nog nån.

Dricker du: Joo, annars törstar man ju ihjäl.

Vilket shampoo använder du: Det som finns närmast när man duschar.

Vilken parfym använder du: DKNY.

Vad är du rädd för: Att nån av kidsen ska råka ut för något.

Gillar du att tvätta: Nej, verkligen inte.

Gillar du Berg-och-Dalbana: Lite läskigt.


SENASTE..

Film du hyrde: Så långt bak i tiden minns jag inte.

Film du köpte: Love Actually, väntar fortrande på min filmkväll...

Låten du lyssnade på: Måste ha vart trail of broken hearts med Dragonforce.

Låten du hade på hjärnan: Midnatt råder, tyst det är i husen, tyyyyyyst i huuuuusen... *fniss*

Låten du laddade ner: Håller inte på med sånt, har "folk" som fixar sånt åt mig. :-)

Personen du ringde: Var kusin som inte svarade.

Tv program du tittade på: 2½ män.

Personen du tänkte på: Hmm, var nog Mr R. (@)


FÖR ELLER EMOT...

Långdistansförhållanden: Emot, been there, done that.

Utnyttja någon: Ja, beror på hur det menas. Tjänster och gentjänster.

Självmord: Emot.

Teenage smoking: Nej nej nej.

Att använda droger:  Nej nej nej nej.

Sex före äktenskap: Ja, man måste ju provköra innan man köper??

Köra onykter: Nej nej nej nej.

Förhållanden: Ja, det hade ju vart trevligt.


FAVORIT..

Mat: Kyckling.

Låt: Just nu, Trail of broken hearts.

Film: Är nog sagan om ringen-trilogin.

Bil: Hummer.


HAR DU NÅGONSIN:

Gråtit över en pojke: Jaadå. Sånt händer.

Gråtit över en flicka: Näe.

Ljugit för någon: Japp.

Varit i slagsmål: Nej, kan jag inte påstå.

Blivit arresterad: Ha ha, nää.


ANTAL..

Gånger du varit kär: Obefogat ofta. Och ibland flera ggr i samma offer.

Gånger ditt hjärta brustit: Hmm, måste nog säga 3.

Hjärtan brustit på grund av dej: Joo, det har också hänt.

Tjejer du kysst: Haha, några stycken det med. *fniss*

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Mehh, inte vet väl jag. Nån gång kanske.

Ärr du har på kroppen: Ja, iaf 2 stycken.

Ska bli skoj: Att se barnen riva upp julklapparna och se deras glädje. :-)

Ska inte bli skoj: Att få ihop ekonomin för december.

Sparar till: Har inte råd att spara.

Väntar på: Att skoluppgifterna ska bli klar så man får "jullov", ska dock jobba, men skönt att få slippa tänka på skolan.

Pålägg som gäller: Kaviar.

Dagens dryck: Kaffe.


SENASTE..

Personen du fick mail av: Mr M.

Personen du fick brev av: Tror nog det var kusin när hon skickade "simm-kortet".

Personen du fick sms av: A.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Kanske förra julen eller nåt.

Saken du köpte: Kidsens julklappar.

Vad har du gjort idag: Handlat, bakat, tagit hand om en sjuk Saga, surrat med Malin, druckit kaffe osv.

Var det kul: Ja att handla är ju föga kul, men resten så.

Hur tidigt stiger du upp: Det beror på om jag har nån/nåt som väcker mig.

Gillar du att slåss: Men vilken epa fråga.

Vad ska du göra ikväll: Se tv, sen bada.

Är du seriös: Beror på.

Vad är du allergisk mot: Karlar.

Var har du ont: Just nu, bara i fingret.

Använder du hårspray: Japp

Kan du stå på händer: Nej.

Favorit serie: Greys.

Håkan Hellström eller The Ark: Då blir det hellre The Ark

Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Pest eller kolera??

Salt eller socker: Salt.

Gillar du ketchup: Oooja.

Är du glad nu: Ja, hyfsat.

Var du glad igår: Ja.

Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja det gör jag.

Vad dansar du till: Alkohol?

Stockholm är: Sveriges huvudstad.

Göteborg är: Jag född i.

Kan du sjunga: ja, men hur det låter är en helt annan femma :-)

Mer värt än guld: Kidsen.

Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.

Ett land jag helst vill besöka: Island.


Fan vilken lång och jobbig lista.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards