Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 19 december 2008

LSO/ Blandat 2008.

Av Paula - 19 december 2008 17:16

Jo, såg Ankis kommentar i inlägget nedan om dagens ros till privatpersonen som hittat bilen. Men, jag väljer att skriva tack till alla här.


TACK:

  • Privatpersonen som hittade bilen min idag. SÅ himla skönt att iaf veta att den finns, och slippa våndas en hel månad.
  • Polisen som ringde idag, och berättade att han hade min skiva "blandat 2008", och att det var taget fingeravtryck på den och att han skulle komma och lämna den till mig på måndag. (värsta servicen för en bränd skiva liksom.) *ler*
  • Alla er läsare som skrivit snälla kommentarer.
  • Marcus i kalix, en helt okänd kille som skickade sms och erbjöd sin hjälp med skjuts. Sånt värmer.
  • Vännerna och bröderna som skickat ut mass-sms och efterlyst min bil både till stans alla taxichaufförer och snöskottare.
  • Mr M som vart min privatchaufför och lånat ut "skåpet" till mig. Och nej, han känner mig inte så väl med tanke på vilka horn som växer i pannan på mig när jag kör, helst en sån jättebil som man kan meja ner vanliga bilar med. *moahahaha*
  • Marilyn från klassen som också erbjöd skjuts till morjärv under julen.
  • Till reportrarna på NSD som gjorde en sån fin artikel.
  • Utredaren från folksam som ringde igår, (han skulle som rutin utreda om det var försäkringsbedrägeri på gång) och han sa: -Äh, jag fattar ju att det inte är bedrägeri, jag såg dig i tidningen, och jag tycker det är ruttet att sno en bil med barnstolar. Jag hoppas det löser sig, jag skickar ärendet snabbt vidare. Han var himla snäll.
  • Och till er alla andra som ställt upp på ett eller annat sätt.

Tack ska ni ha.


Att folk ändå är snälla med mig, jag som är en sån "ondkorv". *host*

Ha ha.

 
 
Ingen bild

spookface

19 december 2008 18:33

"ondkorv"..?? det var väl i underkant... du är lite mer lik en klimakteriekossa som har fått en dubbel släng av galna ko-sjukan... hahahahaha nää bra att bilet hittat hem snart..

 
Paula

Paula

19 december 2008 18:40

Oh lord, how evil du är. *skrattar*

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eija

19 december 2008 20:20

Hehe, undra på vem som är värst av er två :P

 
Yvonne

Yvonne

19 december 2008 23:00

Va underbart att dom hittade bilen! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards