Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 25 december 2008

LSO/ Njahhh.

Av Paula - 25 december 2008 10:24

Hade tänkt dra ut på mellandagsrea och shoppa ett par vinterpjucks. Men men, efter en liten koll i ekonomin så gör jag nog inte alls det. *pust*

Tur det snart är januari. Kan tänka mig att december är en skitjobbig månad för alla studenter. Förstår inte hur csn tänker när dom bara ger ut halva beloppet i december. Tur som fasicken man jobbade i november så man övelerver iaf.


Ska nog ta en prommis till macken och byta in min trissvinst. (50 kronor blev det Lena, tack. *ler*) Ska samtidigt passa på att premiärlyssna på min nya mobil, har laddat den med mjoooosik. Nämen, är jag dum eller, klart jag tar s40:n istället. Kan ju inte promenera när den står på parkeringen. *ler*


Så, duschen, sen bilen. *poff*

 
 
Annelie

Annelie

25 december 2008 10:49

Ha en fasligt trevlig dag!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eija

25 december 2008 11:06

Hehe, nää man kan ju inte promenera då en sån bil står på parkeringen heller *doh*

 
Leen

Leen

25 december 2008 11:26

Grejt med liten trissvinst! :)

http://blogg.aftonbladet.se/18317

 
Ingen bild

Nina

25 december 2008 11:27

GOD JUL till Er

 
Ingen bild

synne

25 december 2008 11:42

god fortsättning på julen,hoppas det gick bra igår för dig utan barnen och så.Jag hoppas du får en större vinst nu på din trisslott så du kan köpa dig nya skor.Jag vann också 50 på en av trisslotterna som jag fick så jag hoppas på storvinst när jag löser in den så kan jag sticka till ett varmare land i januari,det du det hade varit något.Kramiz Synnöve

 
Paula

Paula

25 december 2008 12:17

Lena, nu är jag uppe i en vinst på 75 kr. :-)

Nina, dito. *ler*

Synne, detsamma, jag håller tummarna för en storvinst till dig. Men då får du skicka vykort åt mig sen då. *ler*

http://lso.bloggagratis.se

 
Leen

Leen

26 december 2008 20:07

Hehe, a never ending story (trisslotterna). Hoppas det blir större vinst!

http://blogg.aftonbladet.se/18317

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards