Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 25 december 2008

LSO/Julafton igen. :-)

Av Paula - 25 december 2008 17:48

Paketen väntar på kidsen.


Papper, paket och glada barn.


Jennifer supernöjd med sitt pet-shop-hus.


Frida med kassaapparaten och dr-väskan. :-)


Alla 3 som är i köket medan jag diskar. (Ja, Saga försöker slita av fridas hår, äkta kärlek...) *ler*


Hon är så go min lilla guldklimp. *älskar*


Så nu är alla paket öppnade, förutom en som väntar på sin ägare. Så man kan säga att julen är över för denna gång. :-)

Jag fick 2 par duntofflor!! Tror tomten skämta på mig va!! Ha ha, tack tack. Dom var himla sköna. Har testat dom rosa, men jag antar att dom vita är lika bekväma. :-)


Nu blir det soffa, kel med kidsen, och allmän chill i kväll.


Puss puss.

 
 
Ingen bild

Eija

25 december 2008 18:39

Jag har också öppnat paket idag.. fast det var nog mest kuvert för mig :P

 
Ingen bild

Elvira

25 december 2008 21:21

Åhh, va nyfiket- är det samma lika tofflor som jag har? Tror att jag haft bild på dem i min blogg..eller det HAr jag,,de är UNDERBARA, men liten varning, de läcker dun..men det är sånt jag kan leva med..älskar mina tofflisar!!!
Har sagt det för, men himmel vilken tur du har, som fått tre såna söta gullisar!!=)

 
Ingen bild

Elvira

25 december 2008 21:22

Alltså...menade tjejerna då..*fniss*

 
Paula

Paula

25 december 2008 21:45

Eija, ja, kuvert kan vara himla bra det med.

Elvira, men tack. :-) Ska kolla om mina läcker dun, än har dom då inte gjort det. Ja, kidsen är som himla fina. Kan inte riktigt fatta att lilla jag har producerat dom. *ler*

http://lso.bloggagratis.se

 
synne

synne

25 december 2008 22:44

Vilken lycka,kom barnen idag. Så mysigt då fick ni lite jul tillsammans ändå.Saknar kort på det stora manliga barnet lite nyfiken !1" Fniss" och avis. Kram på dig Synne

http://synne.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

25 december 2008 23:54

Två par duntofflor! Då lär du ju inte frysa om fötterna i alla fall! Fniss.

Vilka fina julklappar flickorna fick!
Förstår att dom är jättenöjda! =)

God fortsättning på er!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards