Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 27 december 2008

LSO/ Mmmmmm...

Av Paula - 27 december 2008 19:39

Nåjoo, nu är Saga lagd i sängen, och jag och dom andra 2 ska kolla körslaget ihop. *mys*


Frida har vart på ypperligt trotshumör idag. *ler* Hon har varit så SUR för att hon inte fått sitta vid datorn, för att godisskålen vart mitt på bordet, för att hon inte fick dricka ur en flaska, för att hon inte fick sitta framför datorn igen osv... Ha ha. Frågade till slut om hon ville ringa BRIS och beklaga sig, och det ville hon. (Det var när godisskålen stod mitt på bordet, var så jobbigt för henne att nå tyckte hon, även om hon nådde hur bra som helst...) Hi hi. Det är rart med barn. :-)


Tur man vet att det går över.


Näpp, nu ska jag bädda ner mig i soffan med ungarna.

Tjing.

Och orkar jag sen, då ska jag läsa lite utvecklingspsykologiska teorier, borde ju få mig somna fort iaf. :-)

 
 
Ingen bild

Eija

27 december 2008 21:48

Hehe, finnhumör på henne kanske :P

 
Paula

Paula

27 december 2008 21:59

Jao, det är jag fullt medveten om att det är. Tur jag har 50% mer finngener än henne så att jag kan hantera det. *ler*

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eija

27 december 2008 22:15

Hehe, jaa precis :P

 
Ingen bild

synne

27 december 2008 22:59

Ha ha ha ,ja det är ju trevligt att du tycker det är rart med barn!!"fniss" vänta du tills dom kommer upp i tonåren och ännu värre när dom blir vuxna!!Skulle vilja se om du skriver då på bloggen att det är rart med barn!!Du är för söt när du skriver ibland."Gap Skratt" Sov gott min vän.

 
Paula

Paula

28 december 2008 10:11

Synne, ja, men hon är verkligen unik ungen. Hon har nog mest av mina gener skulle jag tro. Stackaren. *leeer* Jag minns hur otrevlig jag själv var i tonåren, så jag kommer få det oerhört svårt...

http://lso.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards