Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 30 december 2008

LSO/ Hemlisen då...

Av Paula - 30 december 2008 10:33

Jo, hade ju som tänkt dela med mig av min hemlis nu. Men jag vette fasicken om jag vågar.

Känns lite skrämmande och lite farligt. Men samtidigt oerhört jättekul, och underbart, och mysigt, och... (ni vet fluffiga rosa moln lite överallt)


Nåja, here it goes då.


Jag är KÄR! (oooh vad svår den var att lista ut....)


Det finns en Mr M som får mitt hjärta att slå snabbt. (han får också mig att glömma vattnet när jag ska koka kaffe, lysande).

Så nu alla grabbs som står i kö, tyvärr, det är kört nu. *fniss* Är inte singel mer. (jättemärkligt).


Och jag tror (ja vet då) att han är kär tillbaka. *leeer* Måste dock påpeka att han fortfarande är jättemanlig och cool. *skratt*

Tänk att lilla jag lyckades lägga vantarna på han. *lycka*


Så nu vet ni. :-)

Bara han kommer hem nån gång då... Skynda.



 
 
Leen

Leen

30 december 2008 10:54

*ler* Vad härligt!! Det är du värd! Kramen!

http://blogg.aftonbladet.se/18317

 
Ingen bild

Kirsi

30 december 2008 10:56

Gud så roligt!!! =)

 
Paula

Paula

30 december 2008 11:04

Men tack, fan vad snabba ni är, sitter ni bara och häckar på min blogg hela dagarna?? *ler*

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Egirl

30 december 2008 11:11

Jävlar i min lilla låda!!! :-) Måste ju gratulera dig... Ljuvligt tjejen!!!!!

 
Ingen bild

Anki

30 december 2008 12:18

Åååh,vad myyysigt!! *avis*
Gott nytt år ;o)

 
Ingen bild

Nina

30 december 2008 12:38

Men va fan e det för karljävel du träffat??????

 
Paula

Paula

30 december 2008 12:45

Egirl, thanx. :-)

Anki, tack, Gott nytt år till dig med.

Nina, hehe, "karljävel"!! Mr M ju. *leer*

http://lso.bloggagratis.se

 
nongkai

nongkai

30 december 2008 13:11

Oooo va roligt
En stor kram

http://www.hahishairis.blogspot.com

 
Annelie H

Annelie H

30 december 2008 13:17

Whooooooooo hoooooooooooooo, grattis!!!! Livet är till för att levas, vad glad jag blev nu! Kram!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nina

30 december 2008 13:22

Han du berättade om på festen??

 
Paula

Paula

30 december 2008 13:57

Tack ska ni ha, *ler*

Nina, öh?? Inte fan minns jag!! *asg* Men risken finns att det är samma karl.

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elvira

30 december 2008 14:24

Ska stoppa fingrarna i mun, för att inte skriva "visste jag väl"..*ler*
Men du, det största lycka till som går att uppbåda, är på väg från min dator till din just nu!!!
Nu hoppas jag att karln ifråga inser vilken pärla han hittat,å skämmer bort dig med massa kärlek..
Kramkram

 
synne

synne

30 december 2008 14:51

Grattis hjärtat.Så himla kul att det fanns någon som kunde få ditt hjärta att klappa hårdare igen.Du kommer få ett undebart nytt kärleksfullt år känner jag på mig.Stort grattis. Kramiz Synnöve

http://synne.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eija

30 december 2008 16:19

Sa ju att allt fixar sig :P

Grattis!!!

 
Paula

Paula

30 december 2008 17:25

Tack tack, är faktiskt himla glad ju. *ler*
Han är himla go. *längtar*

http://lso.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

30 december 2008 18:25

Jätte-GRATTIS! Va roligt! =) Det är underbart att vara kär! =D
Lycka till!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards