Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Paula - 1 juni 2008 19:38

Inte mycket att förtälja här inte... Förutom att jag har haft fullt upp hela dagen trots att jag skulle ta det lugnt. Nåja, men jag har fått massa gjort.

Jag är kelsjuk, vill kramas...

*kollar ut genom fönstret* Nä, inga karlar i kö där inte... Ha ha, fan så lamt.

Nååja, nu vaknade matvraket, får krama henne istället. :-)

Av Paula - 1 juni 2008 12:51

Hade ju som tänkt att bara ta det lugnt idag, men jag tror inte att jag riktigt fattar hur man gör... Har ju vart lite regnigt idag, så jag passar på att fixa här hemma. Håller på att tvätta. Och nu har jag rengjort fiskhemmet, fick återigen fånga en kamikazemört som passade på att hoppa ut från akvariet när locket var borta. Tur som fan att man har heltäckt akvarium, annars skulle man ju få gå och plocka fisk lite då och då i hallen. *asg*

Och så har jag hunnit diska och skura golven också, blir ju så f-bannat blött på golven när man bär vatten till och från akvariet... Nåja, skönt att det är gjort nu iaf.


Näpp, nu hör jag att Sagis vaknat, dags att plocka upp lilla ligisten. *ler*

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards