Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Paula - 16 juni 2008 21:19

Kom att tänka på att nu har Frida vart helt torr 4 dagar i sträck utan en enda "kiss-olycka". *gör vågen*

Dom senaste 2 dagarna har jag inte ens påmint henne om toaletten, hon har gått själv. *glad* Annars har hon vart utan blöja i 2 veckor nu, men det har hänt nån olycka då och då, men som sagt, nu är det länge sen. *peppar peppar*

 Då har jag bara ett blöjbarn kvar. *ler* Men hon får vara blöjbarn ett bra tag till. Sommaren 2010 är det hennes tur att bli blöjfri.

Hujja, vill INTE att hon ska växa upp... Då har jag ju ingen bebis längre... *snyft*


Annars har vi som sagt bakat kakor ikväll. Smarrigt som vanligt.


Imorgon blir det möte på jobbet. Tidigt, usch. Har jag dock tur kanske jag kan få fara ut och springa en sväng, beror på barnvakten.


Tjing tjing.

Av Paula - 16 juni 2008 13:03

Fick ett mindre lattjo brev i posten idag... Ja ja, bara 8 dagar kvar nu, sen får vi se vad som händer. Kan säga en sak, jag ångrar verkligen den där 3 februari 2000. Det enda som var bra med den dagen var att Malin fick körkort. Annars hade jag kunnat ligga kvar i sängen. Nåja, något gott kom ur det hela iaf. Eller 2 väldigt goda saker. :-)

Sen en annan bonus är ju att jag kommer aldrig att tycka att en "svärmor" är hemsk, jag vet ju vad jag har att jämföra med. Ha ha. Skämtåsido, kommer nog aldrig att tycka att en karl är hemsk heller... Jumboplatsen är ju redan tagen. *host*


Nog om detta. Ikväll ska jag och kidsen baka småkakor. Har gjort en deg som ligger i kylen och väntar. Men innan dess måste vi handla och äta middag. Imorgon blir det Leos Lekland. *ler*

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards