Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Paula - 14 juni 2008 21:04

Jalakapallo gicki åti helvetti... *muttrar* Det som var så nära en oavgjord match. *svär*

Men men, Zlatan, han är bra. Förjäkla bra.


Ja ja, jag ids inte skriva nå mer. Soffan hägrar. G´natt.

Av Paula - 14 juni 2008 12:36

Frida kom in i köket när jag diskade och sa: Mamma, kommer fluga!

Förklarade då att flugor är inte farliga.

In kommer då Jennifer och säger att det är en RIKTIGT STOR fluga.

*Mamma börjar ana oråd*

Går in i vardagsrummet och där är en GETING!!! Och inte bara en vanlig geting, nääädå, där flappade en mammut-geting omkring och såg livsfarlig ut!!! *panik*

Är livrädd för att Saga ska bli stucken och vara allergisk då hennes pappa är allergisk mot geting. Så snabbt som attan omlokaliserade jag alla barn i deras rum och stängde in dom där.

Och smög då in i vardagsrummet, greppade en tidnig och rullade ihop den. Och då kom den jäveln i ett anfall mot mig, och jag skrek som en liten skolflicka och slog till den fan. *skakis*  Ställde mig i förvarsposition med mitt vapen redo och var beredd på en nu förbannad geting... Men han insåg nog att han mött sin överkvinna och tog sin fula insektskropp och flappade ut via balkongdörren ut i friheten igen. *pust*

Däremot så skrattade min äldsta dotter åt mitt flick-skrik... Där är tacken för att man räddat livet på dom. *flina*


Obehagliga flygfän det där. Huuuga. Men JAG VANN!! *stolt*

Nu kräver jag detsamma av Sverige idag mot Spanien, att dom ska vinna. :-)

Av Paula - 14 juni 2008 10:00

Idag smäller det. Jag är i vanliga fall inte brydd om sport för 5 öre, men fotboll kollar jag, både EM och VM. Och matchen ikväll ska jag absolut se. :-)

Spännande!!


Nog om det.

Idag är det soligt, iaf rätt mycket. Så vi ska snart häva oss ut. Ska bara ge Saga lunch och sen blir det ut på gården och sparka boll och gunga gungbräda. Och ikväll blir det som sagt fotboll, och en massa godis. *ler* Smaskens.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards