Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Paula - 7 juni 2008 17:59

Jennifer blev en riktig fotbollspelare när hon testade sin nya outfit nu ikväll. :-) Hon tog direkt med sig en boll och sprang ut på gården. *ler* Och hon var riktigt bra på att sparka den framför sig och springa samtidigt. *stolt*

Fotbolls-EM kan börja. :-)

Kanske lite fel skoval av liraren, men annars såg hon proffsig ut. :-)

Månntro om jag redan nu ska boka in mig på fotbollsgalan 2020?? Ha ha. Det skulle va nåt. *drömmer*


Nä, nu blir det godis och bolibompa. Tjing.


Av Paula - 7 juni 2008 16:33

Huuga, nu är vi i matkoma. :-)

Har precis knallat hem från bror, vi latade till oss och beställde hem pizza och käkade ihop. Mätt och trött är man nu.

Har vart ute massa idag, på affären och köpt godis. Fick även shoppa mig själv en present som A betalade. Ha ha, tack tack, vilken överraskning det var. ;-)

Sen hojade jag och storbarna in till stan. Blev impad av att Jennifer orkade cykla så långt, hon är ju bara 6 år. Där gick vi på smedjan och shoppade EM-set med tröja, shorts och sockar till ungarna. Så nu kan dom vara blågula hela EM. *flina*

Skönt ändå att man slapp laga mat idag, ibland kan man lyxa till med sånt tycker jag.

Ikväll blir det godis och tv. Shoppade massa karra på Maxi tidigare. Näpp, nu ska jag plocka ordning lite här hemma, sen blir det slöa hela kvällen. :-) 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards