Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Paula - 12 juni 2008 20:11

Sitter och väntar på att Jennifer ska komma hem. Hon är på cirkus med Morbror Spook, hon kommer säkert att vara supertrött och ha massor att berätta. *ler* Så kul för henne att få göra nåt speciellt, själv, utan sina syskon.


Och här hemma har jag och Frida städat, fikat och badat. Eller ja, barnen har badat och fikat, inte jag. Jag fick stå för städandet. Så nu ligger 2 nybadade barn och sover.

Och det gick bara bra med Saga på bvc, hon följer sina kurvor precis som hon ska. Var en vikarie där, som direkt utbrast: men vilka välmarkerade ögonbryn hon har!! Dom kommer hon aldrig behöva måla.

Ha ha, inte första gången folk säger så om Sagas ögonbryn. Eftersom att hon ärvt dom av sin pappa så har han LOVAT att visa henne hur man plockar dom sen när hon är tonåring. *ironi* He he.

Vi promenerade som sagt dit, och jag drog på en tom 3-hjuling hela vägen, för Frida orkade gå dom 2 kilometrarna utan problem. Inte illa för en 2- åring. *imponerad*


Näpp, nu ska jag dricka lite vatten, och kaffe. :-)

Av Paula - 12 juni 2008 11:33

Är trött, även om jag fick sovmorgon till 8. *kors i taket*

Ingen av ungarna sov i sitt rum inatt. Frida sa att hon ville sova i skrubben (vårt lilla gästrum), och då blev Jennifer sååååå ensam och ledsen så hon ville sova i mammas säng. Så jag har haft sällskap i sängen, inte illa. *ler* Hon är faktiskt en unge som sover still, så jag har varken blivit klöst eller sparkad på, och gott har jag sovit. :-)


Hade tänkt promenera med kidsen till mjölkudden för Saga ska på bvc. Men det beror på om det regnar eller inte. Det är lite blött ute. Men det skulle vara skönt med en prommis. Ska knyta ett snöre på Fridas trehjuling och dra henne, för hon orkar knappast gå hela vägen. Men som sagt, det beror på vädret.


Tjing tjing.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards