Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 21 juni 2008

LSO/ Yesterday...

Av Paula - 21 juni 2008 15:09

all my troubles seemed so far away... *sjunger*

Tänkte skriva lite om gårdagen. Alltså midsommarafton, för er som missade den. :-)

Vi drog alltså till metropolen MORJÄRV, *lite ironi* och skulle vara ute i skogen och vara med i den årliga Morjärvsterrängen. Bara som en kul tradition, inte för att jaga placeringar precis. *host*

Trodde dock inte att det skulle bli nåt av det eftersom att Jennifer fick magsjuka kvällen innan och kräktes halva natten, men hon SKULLE vara med, även om jag försökte lirka henne ur det. Men nej, hon VILLE, även om hon hade noll mat i kroppen och nästan ingen sömn. Tuff tjej.

Hur som helst. Det var fint väder, varmt, mycket folk, goda hamburgare, och apjobbig bana. *svett*

Saga trivdes finfint i vagnen. :-) Skyddad av myggnät, även om vi inte såg några såna...

Frida apar sig som vanligt. *host*

Jennifer med sin nyvunna medalj. Alla barn fick medalj, så hon var nöjd, även om hon inte orkade springa hela 400 meter, förståeligt nog, hon gick en kort bit, men sprang i mål iaf. *stolt*


Och Jag sprang 6 km, jobbigaste banan jag vart med om, med en "vill hellre ta livet av mig än att springa upp där"-backe... Fyyy F-N vilken hemsk backe det var efter 5,5 km. USCH. Ja ja, det var kul ändå. Men träninsvärken kom som ett brev på posten idag. Ha ha.

Sen slöt A upp i mjv och hängde på till stan ,för en lugn midsommaraftons kväll i soffan, med godis och spännande fotbollsmatch på tv.

Resan hem var för övrigt bland den skönaste färden man kan ha med barnen i bilen, DOM SOV.

SM i nackspärr??

Jepp, som sagt, inte det minsta bråk i bilen på väg hem... Ha ha. :-)


Och nu ser jag att jag fyllt min kvot med 100 bilder för dena blogg, så vi får väl se om det blir slut med bilder på bloggen efter denna bild. Som sagt, ungarna var HELT slut, och det blev en lugn hemmakväll med godis och soffmys.

En skön midsommar med andra ord. Hoppas ni andra hade det bra.


Ikväll blir det TV, bok, godis och mys med ungarna. Jennifer har inte riktigt återhämtat sig från magjukan ännu, så det blir lugna gatan här.

Tjing tjing.

 
 
Ingen bild

Eija

21 juni 2008 23:35

fyfasiken va söta ungarna är!! verkligen lyckade bilder!! o fyfasiken att du orkar springa *s* jag har iofs orkat cykla jag... :-P Han tog mig på en omväg, så vi skulle få lite mil på cyklarna idag :-P
Ha det bäst så hörs vi

 
Lasse

Lasse

22 juni 2008 14:50

Säga vad man vill men kottarna är lika söta som sin mamma. Jag är så glad att du finns. ;o)

http://umeblogg.wordpress.com

 
Paula

Paula

22 juni 2008 14:59

Eija, tack tack. :-) Hoppas att du har det bäst också. *kram*

Lasse, men tack för dom fina orden. :-)

http://lso.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards